דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. באג | באג מעצבן במחשב שלא מפסיק, נתקלתם??

באג | באג מעצבן במחשב שלא מפסיק, נתקלתם??

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לא נפתר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
39 פוסטים 10 כותבים 507 צפיות 11 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מיישהמ מיישה

    כל כמה זמן, לפעמים רצוף לפעמים פעם ב, פתאום נתקע לי המסך ומופיע לי התמונה שלהלן.
    כמובן דיברתי עם בזק שהפנו אותי לנטפרי, ולנטפרי שהפנו אותי לבזק, קיצר נפלתי בין הכיסאות ונשארתי עם זה.
    קורה בעיקר בגוגל צ'אט, עליאקספרס והאתר של נטפרי...
    e1c9366b-e54e-4fd3-a37d-466ceb7a788f-image.png

    7a747c36-cc0c-4df9-9136-6b00971ac95f-image.png

    אציין שזה מה שקורה כל פעם בקריסה.

    71c41f1e-e6ca-4692-9259-d30932204238-צילום מסך 2025-05-09 010732.png aa200c4d-07f5-4ed0-a9ad-5d38c025e859-צילום מסך 2025-05-09 011539.png

    תודה רבה!

    משה מזרחימ מנותק
    משה מזרחימ מנותק
    משה מזרחי
    מדריכים
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #30

    @מיישה
    תוריד פיירפוקס
    תבדוק שם

    הסיסמה לקבצים הדחוסים שלי : 1234

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • yzahnY מנותק
      yzahnY מנותק
      yzahn
      עימוד
      כתב נערך לאחרונה על ידי yzahn
      #31

      רק לעשות פה קצת סדר: השגיאות הנ"ל זה קריסה של תהליך הכרום שמאחורי הכרטיסייה, זה לא שגיאה בקוד JS של האתר אלא שגיאה בקוד של כרום/כרומיום/אדג'

      זה יכול להיות מכמה סיבות:

      • אולי האנטי וירוס מזריק קוד לתוך תהליך כרום וזה הקוד שקורס
      • אולי יש באמת באג בגירסה זו של כרום, השאלה היא למה אנשים אחרים לא נתקלים בזה
      • אולי יש אזור פגום בראם
      • ועוד...

      צעדים לדיבוג הבעיה:

      • לכבות אנטי וירוסים
      • לבדוק על פרופיל משתמש נקי בלי שום תוספים
      • למצוא את דו"ח הקריסה שכרום שומר איפשהו ולנסות להבין משם משהו (עיין chrome://crashes)

      📧 | יוסי@יצ.קום

      מיישהמ ע 2 תגובות תגובה אחרונה
      7
      • yzahnY yzahn

        רק לעשות פה קצת סדר: השגיאות הנ"ל זה קריסה של תהליך הכרום שמאחורי הכרטיסייה, זה לא שגיאה בקוד JS של האתר אלא שגיאה בקוד של כרום/כרומיום/אדג'

        זה יכול להיות מכמה סיבות:

        • אולי האנטי וירוס מזריק קוד לתוך תהליך כרום וזה הקוד שקורס
        • אולי יש באמת באג בגירסה זו של כרום, השאלה היא למה אנשים אחרים לא נתקלים בזה
        • אולי יש אזור פגום בראם
        • ועוד...

        צעדים לדיבוג הבעיה:

        • לכבות אנטי וירוסים
        • לבדוק על פרופיל משתמש נקי בלי שום תוספים
        • למצוא את דו"ח הקריסה שכרום שומר איפשהו ולנסות להבין משם משהו (עיין chrome://crashes)
        מיישהמ מנותק
        מיישהמ מנותק
        מיישה
        מדריכים
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #32

        @yzahn כתב בבאג | באג מעצבן במחשב שלא מפסיק, נתקלתם??:

        איזה תותח!

        זה יכול להיות מכמה סיבות:

        • אולי האנטי וירוס מזריק קוד לתוך תהליך כרום וזה הקוד שקורס
        • אולי יש באמת באג בגירסה זו של כרום, השאלה היא למה אנשים אחרים לא נתקלים בזה
        • אולי יש אזור פגום בראם

        מלחיץ, מה זה אומר?

        • ועוד...

        צעדים לדיבוג הבעיה:

        • לכבות אנטי וירוסים

        אבדוק

        • לבדוק על פרופיל משתמש נקי בלי שום תוספים

        משתמש אנונימי עונה על זה, נכון?

        • למצוא את דו"ח הקריסה שכרום שומר איפשהו ולנסות להבין משם משהו (עיין chrome://crashes)

        4dc5e68a-7341-4bab-8b9f-449399d233e4-image.png

        שאלות? gmhhassimot@gmail.com

        yzahnY תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • yzahnY yzahn

          רק לעשות פה קצת סדר: השגיאות הנ"ל זה קריסה של תהליך הכרום שמאחורי הכרטיסייה, זה לא שגיאה בקוד JS של האתר אלא שגיאה בקוד של כרום/כרומיום/אדג'

          זה יכול להיות מכמה סיבות:

          • אולי האנטי וירוס מזריק קוד לתוך תהליך כרום וזה הקוד שקורס
          • אולי יש באמת באג בגירסה זו של כרום, השאלה היא למה אנשים אחרים לא נתקלים בזה
          • אולי יש אזור פגום בראם
          • ועוד...

          צעדים לדיבוג הבעיה:

          • לכבות אנטי וירוסים
          • לבדוק על פרופיל משתמש נקי בלי שום תוספים
          • למצוא את דו"ח הקריסה שכרום שומר איפשהו ולנסות להבין משם משהו (עיין chrome://crashes)
          ע מנותק
          ע מנותק
          ע"ה דכו"ע
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #33

          @yzahn

          זה באמת חייב להיות כך לגבי השגיאות של STATUS_ACCSES_VIOLATION ו STATUS_BREAKPOINT.
          אבל השגיאות שיש בהקלטת תעבורה ובקונסול לא נראים קשורים (למרות שאף פעם א"א לדעת).
          בכל אופן יכול להיות שבאמת השגיאות שבקונסול הם סתם משהו שקורה לכל אחד מידי פעם ואפילו לא שמים לב, ומה שתוקע את הכרטיסיה קשור רק לתקלה שבדפדפן עצמו.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • מיישהמ מיישה

            @yzahn כתב בבאג | באג מעצבן במחשב שלא מפסיק, נתקלתם??:

            איזה תותח!

            זה יכול להיות מכמה סיבות:

            • אולי האנטי וירוס מזריק קוד לתוך תהליך כרום וזה הקוד שקורס
            • אולי יש באמת באג בגירסה זו של כרום, השאלה היא למה אנשים אחרים לא נתקלים בזה
            • אולי יש אזור פגום בראם

            מלחיץ, מה זה אומר?

            • ועוד...

            צעדים לדיבוג הבעיה:

            • לכבות אנטי וירוסים

            אבדוק

            • לבדוק על פרופיל משתמש נקי בלי שום תוספים

            משתמש אנונימי עונה על זה, נכון?

            • למצוא את דו"ח הקריסה שכרום שומר איפשהו ולנסות להבין משם משהו (עיין chrome://crashes)

            4dc5e68a-7341-4bab-8b9f-449399d233e4-image.png

            yzahnY מנותק
            yzahnY מנותק
            yzahn
            עימוד
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #34

            @מיישה כתב בבאג | באג מעצבן במחשב שלא מפסיק, נתקלתם??:

            משתמש אנונימי עונה על זה, נכון?

            כן

            לגבי דוח הקריסה אני לא יודע בדיוק איפה במערכת הקבצים זה נשמר
            יש פה קצת תיעוד מה אתה אמור לעשות לדבג קריסה
            https://support.google.com/chrome/a/answer/6271277

            📧 | יוסי@יצ.קום

            מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • yzahnY yzahn

              @מיישה כתב בבאג | באג מעצבן במחשב שלא מפסיק, נתקלתם??:

              משתמש אנונימי עונה על זה, נכון?

              כן

              לגבי דוח הקריסה אני לא יודע בדיוק איפה במערכת הקבצים זה נשמר
              יש פה קצת תיעוד מה אתה אמור לעשות לדבג קריסה
              https://support.google.com/chrome/a/answer/6271277

              מיישהמ מנותק
              מיישהמ מנותק
              מיישה
              מדריכים
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #35

              @yzahn כתב בבאג | באג מעצבן במחשב שלא מפסיק, נתקלתם??:

              לגבי דוח הקריסה אני לא יודע בדיוק איפה במערכת הקבצים זה נשמר
              יש פה קצת תיעוד מה אתה אמור לעשות לדבג קריסה
              https://support.google.com/chrome/a/answer/6271277

              אני לא ממש מבין מה עליי לעשות

              שאלות? gmhhassimot@gmail.com

              אלישיא תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מיישהמ מיישה

                @yzahn כתב בבאג | באג מעצבן במחשב שלא מפסיק, נתקלתם??:

                לגבי דוח הקריסה אני לא יודע בדיוק איפה במערכת הקבצים זה נשמר
                יש פה קצת תיעוד מה אתה אמור לעשות לדבג קריסה
                https://support.google.com/chrome/a/answer/6271277

                אני לא ממש מבין מה עליי לעשות

                אלישיא מנותק
                אלישיא מנותק
                אלישי
                מנהלים
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #36

                @מיישה לגבי השגיאות בקונסול, אילו דברים שקורים לכל אחד בסינון נטפרי, וזה גם מתעד ס"ה את השגיאות של JS ולא שגיאות שגורמות לקריסה של הדפדפן, ולכן כמו שאמרו לך למעלה תבדוק קודם כל האם זה קורה גם בדפדפן פייר פוקס (זה שזה קורה בכרום ובאדג' זו לא ראיה כי שניהם מבוססים על אותו מנוע כרומיום).
                במידה וזה לא קורה בפיירפוקס, כבר יש לך אינדיקציה שזה משהו שקשור לתהליך שמתערב לכאורה בפעילות של המנוע כרומיום, וכדי לדבג את זה צריכים לעשות את 4 הצעדים כפי שמופיע במדריך כאן.
                מיותר לציין שכל הפעולות הללו זה רק לאחר הנסיונות של השבתת אנטי וירוס, ורק אם זה לא מצליח תמשיך עם מה שנכתב כאן.

                מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                3
                • אלישיא אלישי

                  @מיישה לגבי השגיאות בקונסול, אילו דברים שקורים לכל אחד בסינון נטפרי, וזה גם מתעד ס"ה את השגיאות של JS ולא שגיאות שגורמות לקריסה של הדפדפן, ולכן כמו שאמרו לך למעלה תבדוק קודם כל האם זה קורה גם בדפדפן פייר פוקס (זה שזה קורה בכרום ובאדג' זו לא ראיה כי שניהם מבוססים על אותו מנוע כרומיום).
                  במידה וזה לא קורה בפיירפוקס, כבר יש לך אינדיקציה שזה משהו שקשור לתהליך שמתערב לכאורה בפעילות של המנוע כרומיום, וכדי לדבג את זה צריכים לעשות את 4 הצעדים כפי שמופיע במדריך כאן.
                  מיותר לציין שכל הפעולות הללו זה רק לאחר הנסיונות של השבתת אנטי וירוס, ורק אם זה לא מצליח תמשיך עם מה שנכתב כאן.

                  מיישהמ מנותק
                  מיישהמ מנותק
                  מיישה
                  מדריכים
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #37

                  @אלישי
                  תודה.
                  כמובן שהשבתתי את האנטי ווירוס ולא עזר, בפיירפוקס זה פשוט מטורף, כל שנייה זה קורס!
                  f0070485-65ae-4311-b7ae-7c39864325e9-image.png

                  שאלות? gmhhassimot@gmail.com

                  קינג קומפיוטרק תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מיישהמ מיישה

                    @אלישי
                    תודה.
                    כמובן שהשבתתי את האנטי ווירוס ולא עזר, בפיירפוקס זה פשוט מטורף, כל שנייה זה קורס!
                    f0070485-65ae-4311-b7ae-7c39864325e9-image.png

                    קינג קומפיוטרק מנותק
                    קינג קומפיוטרק מנותק
                    קינג קומפיוטר
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #38

                    @מיישה צריך לשלול בעיה בראם יש תהליך בווינדוס שעושה את זה
                    אבל יותר טוב לבדוק עם התוכנה memtest86
                    יש כאן מדריך על שני האפשרויות
                    https://www.techrepublic.com/article/how-to-detect-bad-ram-with-the-windows-memory-diagnostic-tool/.

                    מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • קינג קומפיוטרק קינג קומפיוטר

                      @מיישה צריך לשלול בעיה בראם יש תהליך בווינדוס שעושה את זה
                      אבל יותר טוב לבדוק עם התוכנה memtest86
                      יש כאן מדריך על שני האפשרויות
                      https://www.techrepublic.com/article/how-to-detect-bad-ram-with-the-windows-memory-diagnostic-tool/.

                      מיישהמ מנותק
                      מיישהמ מנותק
                      מיישה
                      מדריכים
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #39

                      @קינג-קומפיוטר כתב בבאג | באג מעצבן במחשב שלא מפסיק, נתקלתם??:

                      @מיישה צריך לשלול בעיה בראם יש תהליך בווינדוס שעושה את זה
                      אבל יותר טוב לבדוק עם התוכנה memtest86
                      יש כאן מדריך על שני האפשרויות
                      https://www.techrepublic.com/article/how-to-detect-bad-ram-with-the-windows-memory-diagnostic-tool/.

                      זה התוצאות

                      {
                          "ver": "4.0",
                          "name": "Microsoft.Windows.Security.KeyGuard.KeyguardAdoption",
                          "time": "2025-06-20T11:52:10.2625799Z",
                          "iKey": "o:0a89d516ae714e01ae89c96d185e9ae3",
                          "ext": {
                              "utc": {
                                  "eventFlags": 258,
                                  "pgName": "WINCORE",
                                  "dvcSample": 26.79,
                                  "flags": 51909231205,
                                  "edition": 101,
                                  "epoch": "8302121",
                                  "seq": 80
                              },
                              "privacy": {
                                  "dataType": 2048,
                                  "isRequired": true,
                                  "dataCategory": 1,
                                  "product": 1
                              },
                              "metadata": {
                                  "f": {
                                      "KGUsageCount": 4,
                                      "KGAttestationUsageCount": 4,
                                      "PKCS11UnwrappingCount": 4
                                  },
                                  "privTags": 2048,
                                  "policies": 0
                              },
                              "os": {
                                  "bootId": 86,
                                  "name": "Windows",
                                  "ver": "10.0.26100.4349.amd64fre.ge_release.240331-1435",
                                  "expId": "RS:27D13,ME:283BAEF,ME:3039059,ME:33B9AFF,ME:33B9B11,ME:33B9B19,ME:33B9B24,ME:33B9B29,ME:3536BD9,MD:2FE0A31,MD:2FE0A40,MD:2FE0A4F"
                              },
                              "app": {
                                  "id": "W:0000f519feec486de87ed73cb92d3cac802400000000!00007cf02401e91f7c38dc2078e48536977574928b87!lsass.exe",
                                  "ver": "2070/08/07:18:33:19!231F5!lsass.exe",
                                  "is1P": 1,
                                  "asId": 13
                              },
                              "device": {
                                  "localId": "s:7E9E68C4-C1BF-4968-8DBD-FEFAEE582A3E",
                                  "deviceClass": "Windows.Desktop"
                              },
                              "protocol": {
                                  "devMake": "LENOVO",
                                  "devModel": "83DU"
                              },
                              "user": {
                                  "localId": "o:1"
                              },
                              "loc": {
                                  "tz": "+03:00"
                              }
                          },
                          "data": {
                              "KGUsageCount": 11,
                              "KGAttestationUsageCount": 0,
                              "PKCS11UnwrappingCount": 0,
                              "KeyGuardRunningInProd": true
                          }
                      }
                      

                      שאלות? gmhhassimot@gmail.com

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0

                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • חוקי הפורום
                      • פופולרי
                      • לא נפתר
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום
                      • צור קשר