בקשת מידע | נגן עם משחקים ואפליקציות לא אנדרואיד או אנדרואיד חסום לגמרי
-
אשמח לדעת אם יש כזה דבר בסגנון הQ6 (כי הQ6 הלכתי לכמה חנויות ואמרו לי שזה לא כל כך כשר התקשרתי לאחד מהוועדה אמר לי זה לא כשר הלכתי לאחד שמבין בזה אמר לי שאם מביאים לו את זה הוא פורץ בשניה)
@יצחק-המלך-והחכם כתב בבקשת מידע | נגן עם משחקים ואפליקציות לא אנדרואיד:
אשמח לדעת אם יש כזה דבר בסגנון הQ6
Q6 זה אנדוראיד. אני מוכר נגן כזה דבר איתי במייל isralfarlkash770@gmail.com
-
@יצחק-המלך-והחכם כתב בבקשת מידע | נגן עם משחקים ואפליקציות לא אנדרואיד:
אשמח לדעת אם יש כזה דבר בסגנון הQ6
Q6 זה אנדוראיד. אני מוכר נגן כזה דבר איתי במייל isralfarlkash770@gmail.com
@למה-באתי א' התכווונתי לא אנדרואיד ב' בכמה?
-
@למה-באתי א' התכווונתי לא אנדרואיד ב' בכמה?
@יצחק-המלך-והחכם כתב בבקשת מידע | נגן עם משחקים ואפליקציות לא אנדרואיד:
@למה-באתי א' התכווונתי לא אנדרואיד ב' בכמה?
אין נגן עם משחקים ואפליקציות לא אנדוריאד. דבר איתי במייל
-
@יצחק-המלך-והחכם כתב בבקשת מידע | נגן עם משחקים ואפליקציות לא אנדרואיד:
אשמח לדעת אם יש כזה דבר בסגנון הQ6
Q6 זה אנדוראיד. אני מוכר נגן כזה דבר איתי במייל isralfarlkash770@gmail.com
-
@יצחק-המלך-והחכם כתב בבקשת מידע | נגן עם משחקים ואפליקציות לא אנדרואיד:
אשמח לדעת אם יש כזה דבר בסגנון הQ6
Q6 זה אנדוראיד. אני מוכר נגן כזה דבר איתי במייל isralfarlkash770@gmail.com
-
-
-
-
@למה-באתי שלחתי
-
@יצחק-המלך-והחכם כתב בבקשת מידע | נגן עם משחקים ואפליקציות לא אנדרואיד:
אשמח לדעת אם יש כזה דבר בסגנון הQ6
Q6 זה אנדוראיד. אני מוכר נגן כזה דבר איתי במייל isralfarlkash770@gmail.com
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
