בירור | טלפון כשר שמקבל הודעות פיקוד העורף ברור
-
@צור כתב בבירור | טלפון כשר שמקבל הודעות פיקוד העורף ברור:
5/5 או Q8 לא מקבלים התראות בצורה ברורה?
5*5 אין לי מושג
אבל Q8 זה לא ברור
זה 3 ריבועים וכמו שכבר נכתב כאן היכן שהוא הנה
https://mitmachim.top/topic/84517/בירור-ה4-4-מתריע-על-משהו-מפיקוד-העורף-בגיבריש/30 -
@צור כן, כאמור
-
משהו מוזר
נוקיה 235 מציג הודעה ברורה
נוקיה 3210 לא מציג בכלל
שניהם בחברת פלאפון
ותכלס' זה ממש אותו רעיון של טלפון -
@ישיביש נראה לי שמדור ארבעה כולם מציגים אבל נוקיה 215 225 הם הכי ברורות מינסיון
-
@צור
כמעט כל הטלפונים של דור 4 מקבלים
מי שלא רוצה לקבל יכול להיכנס להגדרות הרשת ולהחליף לדור 3
אני עשיתי את זה ולא קיבלתי שום התראה -
משהו מוזר
נוקיה 235 מציג הודעה ברורה
נוקיה 3210 לא מציג בכלל
שניהם בחברת פלאפון
ותכלס' זה ממש אותו רעיון של טלפון -
@צור כתב בבירור | טלפון כשר שמקבל הודעות פיקוד העורף ברור:
איזה טלפון כשר מקבל הודעות פיקוד העורף בצורה ברורה
פרו 10 של פירסט פון
אבל לדוגמא הפרו 30 מאותו גירסא לא קבל ברור@ישראל-כהן-6 כתב ב[בירור | טלפון כשר שמקבל הודעות פיקוד העורף ברור]
פרו 10 של פירסט פון
גם בFOUR-G 1 שלהם מקבלים ברור
-
@צור כתב בבירור | טלפון כשר שמקבל הודעות פיקוד העורף ברור:
איזה טלפון כשר מקבל הודעות פיקוד העורף בצורה ברורה
פרו 10 של פירסט פון
אבל לדוגמא הפרו 30 מאותו גירסא לא קבל ברורפוסט זה נמחק! -
@ישראל-כהן-6 כתב ב[בירור | טלפון כשר שמקבל הודעות פיקוד העורף ברור]
פרו 10 של פירסט פון
גם בFOUR-G 1 שלהם מקבלים ברור
-
@חנוך-הכהן כתב בבירור | טלפון כשר שמקבל הודעות פיקוד העורף ברור:
@דוד-33 לא, יש שם ריבועים
לי היה כתוב גם בעברית, אולי זה קשור לחברת הסים?
-
@חנוך-הכהן כתב בבירור | טלפון כשר שמקבל הודעות פיקוד העורף ברור:
@דוד-33 לא, יש שם ריבועים
לי היה כתוב גם בעברית, אולי זה קשור לחברת הסים?
-
@חנוך-הכהן כתב בבירור | טלפון כשר שמקבל הודעות פיקוד העורף ברור:
@דוד-33 לא, יש שם ריבועים
לי היה כתוב גם בעברית, אולי זה קשור לחברת הסים?
@דוד-33 כתב בבירור | טלפון כשר שמקבל הודעות פיקוד העורף ברור:
@חנוך-הכהן כתב בבירור | טלפון כשר שמקבל הודעות פיקוד העורף ברור:
@דוד-33 לא, יש שם ריבועים
לי היה כתוב גם בעברית, אולי זה קשור לחברת הסים?
זה קשור אולי גם לחברת סים אבל לא רק
כי אצלנו בבית כולם בסלקום אבל לא כולם קיבלו ברור -
@חנוך-הכהן כתב בבירור | טלפון כשר שמקבל הודעות פיקוד העורף ברור:
@דוד-33 גם לי היה כתוב בעברית, אבל היה גם הרבה ריבועים
ואם כתוב בעברית זה לא בעיה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
