בקשה | הסרת חנות אפליקציות מF22 עזרה
-
תלמידה מתחזקת של אשתי קנתה מפה טלפון "כשר" שתוך דקה נפתחה לו חנות האפליקציות חיפוש קולי בגוגל וכ'ו
היא מעוניין רק בוואצפ ואפליקצית מוזיקה על המכשיר [כבר מותקן]
השאלה איך אפשר להסיר את החנות והגוגל
תודה רבה
אם זה דורש עזרה מרחוק ובתשלום סמלי אפשרי [אני משלם את זה לא היא] -
תלמידה מתחזקת של אשתי קנתה מפה טלפון "כשר" שתוך דקה נפתחה לו חנות האפליקציות חיפוש קולי בגוגל וכ'ו
היא מעוניין רק בוואצפ ואפליקצית מוזיקה על המכשיר [כבר מותקן]
השאלה איך אפשר להסיר את החנות והגוגל
תודה רבה
אם זה דורש עזרה מרחוק ובתשלום סמלי אפשרי [אני משלם את זה לא היא]@אחוות-טרמפיסטים אפשר להשבית דרך adb
תחפש בפורום (או ai) -
@אחוות-טרמפיסטים אפשר להשבית דרך adb
תחפש בפורום (או ai)@שניאור-שמח כתב בבקשה | הסרת חנות אפליקציות מF22 עזרה:
אפשר להשבית דרך adb
תחפש בפורוםקצת רקע......
584 תוצאות -
@שניאור-שמח כתב בבקשה | הסרת חנות אפליקציות מF22 עזרה:
אפשר להשבית דרך adb
תחפש בפורוםקצת רקע......
584 תוצאות@אחוות-טרמפיסטים כתב בבקשה | הסרת חנות אפליקציות מF22 עזרה:
@שניאור-שמח כתב בבקשה | הסרת חנות אפליקציות מF22 עזרה:
אפשר להשבית דרך adb
תחפש בפורוםקצת רקע......
584 תוצאותתוצאה ראשונה
https://mitmachim.top/topic/3580/מדריך-מחיקת-יישומי-מערכת-ללא-גישת-רוט -
@אחוות-טרמפיסטים כתב בבקשה | הסרת חנות אפליקציות מF22 עזרה:
@שניאור-שמח כתב בבקשה | הסרת חנות אפליקציות מF22 עזרה:
אפשר להשבית דרך adb
תחפש בפורוםקצת רקע......
584 תוצאותתוצאה ראשונה
https://mitmachim.top/topic/3580/מדריך-מחיקת-יישומי-מערכת-ללא-גישת-רוט@שניאור-שמח

אם יש לי את המסתיר רוט הזה הוא חוסך לי? -
@שניאור-שמח

אם יש לי את המסתיר רוט הזה הוא חוסך לי?@אחוות-טרמפיסטים כתב בבקשה | הסרת חנות אפליקציות מF22 עזרה:
@שניאור-שמח

אם יש לי את המסתיר רוט הזה הוא חוסך לי?אני לא מכיר אותו, אבל כנראה שהוא רק מסתיר
ולא מוחק (משבית) כמו adb -
@אחוות-טרמפיסטים כתב בבקשה | הסרת חנות אפליקציות מF22 עזרה:
@שניאור-שמח

אם יש לי את המסתיר רוט הזה הוא חוסך לי?אני לא מכיר אותו, אבל כנראה שהוא רק מסתיר
ולא מוחק (משבית) כמו adb@שניאור-שמח כתב בבקשה | הסרת חנות אפליקציות מF22 עזרה:
אני לא מכיר אותו, אבל כנראה שהוא רק מסתיר
אני לוחץ שם על הסתרה של גוגל
הוא כתב מסתיר ובפועל אין שינוי -
תלמידה מתחזקת של אשתי קנתה מפה טלפון "כשר" שתוך דקה נפתחה לו חנות האפליקציות חיפוש קולי בגוגל וכ'ו
היא מעוניין רק בוואצפ ואפליקצית מוזיקה על המכשיר [כבר מותקן]
השאלה איך אפשר להסיר את החנות והגוגל
תודה רבה
אם זה דורש עזרה מרחוק ובתשלום סמלי אפשרי [אני משלם את זה לא היא]@אחוות-טרמפיסטים רוב המכשירים האלה אם רוט אם אתה לא מפחד לדפוק את הגירסה תתקין magisk ותראה אם יש לך רוט
-
@שניאור-שמח כתב בבקשה | הסרת חנות אפליקציות מF22 עזרה:
אני לא מכיר אותו, אבל כנראה שהוא רק מסתיר
אני לוחץ שם על הסתרה של גוגל
הוא כתב מסתיר ובפועל אין שינוי@אחוות-טרמפיסטים כתב בבקשה | הסרת חנות אפליקציות מF22 עזרה:
@שניאור-שמח כתב בבקשה | הסרת חנות אפליקציות מF22 עזרה:
אני לא מכיר אותו, אבל כנראה שהוא רק מסתיר
אני לוחץ שם על הסתרה של גוגל
הוא כתב מסתיר ובפועל אין שינויאז תעשה דרך המדריך ששלחתי לך
-
@אחוות-טרמפיסטים כתב בבקשה | הסרת חנות אפליקציות מF22 עזרה:
@שניאור-שמח כתב בבקשה | הסרת חנות אפליקציות מF22 עזרה:
אני לא מכיר אותו, אבל כנראה שהוא רק מסתיר
אני לוחץ שם על הסתרה של גוגל
הוא כתב מסתיר ובפועל אין שינויאז תעשה דרך המדריך ששלחתי לך
@שניאור-שמח כתב בבקשה | הסרת חנות אפליקציות מF22 עזרה:
אז תעשה דרך המדריך ששלחתי לך
להוריד הכל וללמוד....
בתור חוסם מולטימדיות באאוטנט הגיע הזמן -
@שניאור-שמח כתב בבקשה | הסרת חנות אפליקציות מF22 עזרה:
אז תעשה דרך המדריך ששלחתי לך
להוריד הכל וללמוד....
בתור חוסם מולטימדיות באאוטנט הגיע הזמן@אחוות-טרמפיסטים כתב בבקשה | הסרת חנות אפליקציות מF22 עזרה:
@שניאור-שמח כתב בבקשה | הסרת חנות אפליקציות מF22 עזרה:
אז תעשה דרך המדריך ששלחתי לך
להוריד הכל וללמוד....
בתור חוסם מולטימדיות באאוטנט הגיע הזמןזה לא כזה מסובך דווקא
זה מדריך מפורט -
@אחוות-טרמפיסטים כתב בבקשה | הסרת חנות אפליקציות מF22 עזרה:
@שניאור-שמח כתב בבקשה | הסרת חנות אפליקציות מF22 עזרה:
אז תעשה דרך המדריך ששלחתי לך
להוריד הכל וללמוד....
בתור חוסם מולטימדיות באאוטנט הגיע הזמןזה לא כזה מסובך דווקא
זה מדריך מפורט@שניאור-שמח
א. איזה דרייברים אני צריך [הורדתי את התוכנה שיש שם איך אני ממשיך?]
ב. האפליקציה של פרטי יישומים לא שרדה מראשית המדריך איפה יש חילופי? -
@שניאור-שמח
א. איזה דרייברים אני צריך [הורדתי את התוכנה שיש שם איך אני ממשיך?]
ב. האפליקציה של פרטי יישומים לא שרדה מראשית המדריך איפה יש חילופי?@אחוות-טרמפיסטים כתב בבקשה | הסרת חנות אפליקציות מF22 עזרה:
@שניאור-שמח
א. איזה דרייברים אני צריך [הורדתי את התוכנה שיש שם איך אני ממשיך?]תכנס במחשב להגדרות עדכונים>עדכונים אופציונליים, בדרך כלל זה מספיק
ב. האפליקציה של פרטי יישומים לא שרדה מראשית המדריך איפה יש חילופי?
לא צריך אותה, הוא רשם במדריך למטה מה החבילה של חנות גוגל
-
@אחוות-טרמפיסטים כתב בבקשה | הסרת חנות אפליקציות מF22 עזרה:
@שניאור-שמח
א. איזה דרייברים אני צריך [הורדתי את התוכנה שיש שם איך אני ממשיך?]תכנס במחשב להגדרות עדכונים>עדכונים אופציונליים, בדרך כלל זה מספיק
ב. האפליקציה של פרטי יישומים לא שרדה מראשית המדריך איפה יש חילופי?
לא צריך אותה, הוא רשם במדריך למטה מה החבילה של חנות גוגל
@שניאור-שמח כתב בבקשה | הסרת חנות אפליקציות מF22 עזרה:
תכנס במחשב להגדרות עדכונים>עדכונים אופציונליים, בדרך כלל זה מספיק
מתי להיכנס?
אני עושה חיפוש ושאני לוחץ ע"ז הוא לא מוביל אותי לכלום? -
@שניאור-שמח כתב בבקשה | הסרת חנות אפליקציות מF22 עזרה:
תכנס במחשב להגדרות עדכונים>עדכונים אופציונליים, בדרך כלל זה מספיק
מתי להיכנס?
אני עושה חיפוש ושאני לוחץ ע"ז הוא לא מוביל אותי לכלום?@אחוות-טרמפיסטים כתב בבקשה | הסרת חנות אפליקציות מF22 עזרה:
@שניאור-שמח כתב בבקשה | הסרת חנות אפליקציות מF22 עזרה:
תכנס במחשב להגדרות עדכונים>עדכונים אופציונליים, בדרך כלל זה מספיק
מתי להיכנס?
אני עושה חיפוש ושאני לוחץ ע"ז הוא לא מוביל אותי לכלום?תחבר את הטלפון למחשב ואז תיכנס לאיפה שרשמתי לך
-
@אחוות-טרמפיסטים כתב בבקשה | הסרת חנות אפליקציות מF22 עזרה:
@שניאור-שמח כתב בבקשה | הסרת חנות אפליקציות מF22 עזרה:
תכנס במחשב להגדרות עדכונים>עדכונים אופציונליים, בדרך כלל זה מספיק
מתי להיכנס?
אני עושה חיפוש ושאני לוחץ ע"ז הוא לא מוביל אותי לכלום?תחבר את הטלפון למחשב ואז תיכנס לאיפה שרשמתי לך
@שניאור-שמח

לכאורה אני מחובר
הבעיה שאחרי החיבור א"א להדביק רק להקליד
ב.לחנות גוגל יש 2 קודים מעתיקים אותם ביחד או אנטר בין לבין? -
@שניאור-שמח

לכאורה אני מחובר
הבעיה שאחרי החיבור א"א להדביק רק להקליד
ב.לחנות גוגל יש 2 קודים מעתיקים אותם ביחד או אנטר בין לבין?@אחוות-טרמפיסטים

העתקתי ידנית אבל זה לא נמחק -
@אחוות-טרמפיסטים

העתקתי ידנית אבל זה לא נמחק@אחוות-טרמפיסטים יכול להיות שכתבת uninsta11?
ולא 2 "L"? -
@אחוות-טרמפיסטים יכול להיות שכתבת uninsta11?
ולא 2 "L"?@7716508 כתב בבקשה | הסרת חנות אפליקציות מF22 עזרה:
uninsta11?
ולא 2 "L"?אחד במקום L? לא נראה לי
אבל למה א"א לעשות העתק הדבק?
זה רק אצלי או אצל כולם? -
@שניאור-שמח

לכאורה אני מחובר
הבעיה שאחרי החיבור א"א להדביק רק להקליד
ב.לחנות גוגל יש 2 קודים מעתיקים אותם ביחד או אנטר בין לבין?@אחוות-טרמפיסטים אתה צריך לרשום את הפקודה
pm uninstall -k --user 0 com.android.vendingבשביל להדביק את הפקודה לוחצים על מקש ימני
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות