בעיה | שערוריה! 019 לא תומכים במודם 4G MIFI LTE
-
הבוקר השתמשתי באינטרנט עד השעה 9:34 והכל בס"ד עבד כרגיל.
ואז הפסיק לעבוד!!!
משיחה עם ספק האינטרנט נאמר לי לכבות ולהדליק לאחר 10 דק' את המודם
ואחר שהבעיה המשיכה, נאמר לי שהם הפסיקו לתמוך במודם הזה!
כיון ש**"המודם לא מתחבר באופן ידני אלא ישר לרשת"** - ציטוט מדבריו!אשמח לדעת ולהבין כמה נקודות
א. מה זה אומר שהמודם מתחבר ישר לרשת? וכן באופן ידני?
ב.האם בכל החברות זה הולך להיות כך?
ג. מה הלאה האם לקנות מודם חדש או לעבור לחברה מתחרה
ד. האם הם לא צריכים להודיע על כך מראש שהם מפסיקים את השירות - כמו שהודיעו על כך שעתיד להפסק למכשירים דור 2 ודור 3 בטלפונים...
ה. באם הם אכן צריכים להודיע על כך מראש האם אוכל לתבוע אותם על יום עבודה שהלך לפח "בזכותם"תודה מראש על העזרה בעניין.
-
הבוקר השתמשתי באינטרנט עד השעה 9:34 והכל בס"ד עבד כרגיל.
ואז הפסיק לעבוד!!!
משיחה עם ספק האינטרנט נאמר לי לכבות ולהדליק לאחר 10 דק' את המודם
ואחר שהבעיה המשיכה, נאמר לי שהם הפסיקו לתמוך במודם הזה!
כיון ש**"המודם לא מתחבר באופן ידני אלא ישר לרשת"** - ציטוט מדבריו!אשמח לדעת ולהבין כמה נקודות
א. מה זה אומר שהמודם מתחבר ישר לרשת? וכן באופן ידני?
ב.האם בכל החברות זה הולך להיות כך?
ג. מה הלאה האם לקנות מודם חדש או לעבור לחברה מתחרה
ד. האם הם לא צריכים להודיע על כך מראש שהם מפסיקים את השירות - כמו שהודיעו על כך שעתיד להפסק למכשירים דור 2 ודור 3 בטלפונים...
ה. באם הם אכן צריכים להודיע על כך מראש האם אוכל לתבוע אותם על יום עבודה שהלך לפח "בזכותם"תודה מראש על העזרה בעניין.
-
1 106 התייחס לנושא זה
-
1 106 התייחס לנושא זה
-
2 2580 התייחס לנושא זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות