עזרה | מסך לשיואמי QIN S1+ של המילטון
-
@אלי-0811 יש אבל זה לא שווה בישראל יעשו לך ב150 כולל התקנה ובאלי זה עולה בערך מאה וקצת
עריכה פה מצאתי ב86 https://he.aliexpress.com/item/1005006816095186.html@הברסלברי כתב בעזרה | מסך לשיואמי QIN S1+ של המילטון:
@אלי-0811 יש אבל זה לא שווה בישראל יעשו לך ב150 כולל התקנה ובאלי זה עולה בערך מאה וקצת
עריכה פה מצאתי ב86 https://he.aliexpress.com/item/1005006816095186.htmlתודה רבה
אתה יודע מה ההבדל בין שני הסוגים ?
ולמה רשום עליו מגע ? -
@הברסלברי כתב בעזרה | מסך לשיואמי QIN S1+ של המילטון:
@אלי-0811 יש אבל זה לא שווה בישראל יעשו לך ב150 כולל התקנה ובאלי זה עולה בערך מאה וקצת
עריכה פה מצאתי ב86 https://he.aliexpress.com/item/1005006816095186.htmlתודה רבה
אתה יודע מה ההבדל בין שני הסוגים ?
ולמה רשום עליו מגע ?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות