המלצה | אני מחפש נגן MP4 מומלץ
-
אם לא מפריע לך הגודל ואתה לא צריך מצלמה אני ממליץ על M503 פרו ואם מפריע לך או שאתה מעוניין במצלמה אני ממליץ על M36 אבל יש לו פחות זיכרון פנימי וצריך לוודא שיש לו OTG
-
אם לא מפריע לך הגודל ואתה לא צריך מצלמה אני ממליץ על M503 פרו ואם מפריע לך או שאתה מעוניין במצלמה אני ממליץ על M36 אבל יש לו פחות זיכרון פנימי וצריך לוודא שיש לו OTG
@אברימי-ארנטרוי יש לך קישור לM503?
-
@kasnik כתב בהמלצה | אני מחפש נגן MP4 מומלץ:
@אביבי לך על ג'לי פרו
אמנם הוא עם כניסת סים אבל אאל"ט הוא דור 3, אתה יכול לשבור את המגירהיש קישור?
-
@kasnik כתב בהמלצה | אני מחפש נגן MP4 מומלץ:
@אביבי לך על ג'לי פרו
אמנם הוא עם כניסת סים אבל אאל"ט הוא דור 3, אתה יכול לשבור את המגירהיש קישור?
-
@אביבי אם זה לא מפריע לך לחסום מאינטרנט או שאתה לא רוצה אני מאד אוהב רוזיו זד 80 אם תירצה העלה לך קישור
זה עולה בערך 180 שח
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות