עזרה | עזרה בהתקנת ווינדוס 10 או 11
-
@ע-ה-דכו-ע ואז מה עושים בתוכו?
@porges כתב בעזרה | עזרה בהתקנת ווינדוס 10 או 11:
@ע-ה-דכו-ע ואז מה עושים בתוכו?
צריך לנווט בתפריט ע"י מקשי החיצים לBOOT (יכול להיות שיש עוד מילה באנגלית) ושם לשנות את הסדר של הכוננים ברשימה ע"י המקשים F5 וF6 שהאונקי של ונטוי יהיה הראשון ברשימה.
ואז לעשות שמור וצא, אני חושב שזה F10 ואז המחשב יידלק על האונקי עם הונטוי.
אמור להיות שם הסברים על כל דבר בצד ימין של המסך ובתחתית המסך, אבל באנגלית. -
@porges כתב בעזרה | עזרה בהתקנת ווינדוס 10 או 11:
@ע-ה-דכו-ע ואז מה עושים בתוכו?
צריך לנווט בתפריט ע"י מקשי החיצים לBOOT (יכול להיות שיש עוד מילה באנגלית) ושם לשנות את הסדר של הכוננים ברשימה ע"י המקשים F5 וF6 שהאונקי של ונטוי יהיה הראשון ברשימה.
ואז לעשות שמור וצא, אני חושב שזה F10 ואז המחשב יידלק על האונקי עם הונטוי.
אמור להיות שם הסברים על כל דבר בצד ימין של המסך ובתחתית המסך, אבל באנגלית.@ע-ה-דכו-ע כתב לי בדיוק אותו דבר כמו שכתב בF1 ובF2
-
@ע-ה-דכו-ע כתב לי בדיוק אותו דבר כמו שכתב בF1 ובF2
@porges כתב בעזרה | עזרה בהתקנת ווינדוס 10 או 11:
@ע-ה-דכו-ע כתב לי בדיוק אותו דבר כמו שכתב בF1 ובF2

-
@porges כתב בעזרה | עזרה בהתקנת ווינדוס 10 או 11:
@ע-ה-דכו-ע כתב לי בדיוק אותו דבר כמו שכתב בF1 ובF2

@ע-ה-דכו-ע תודה בכל אופן על כל העזרה והסבלנות
-
-
@porges כתב בעזרה | עזרה בהתקנת ווינדוס 10 או 11:
@פראירי זה השאלה איך אני עושה את זה אני לא כל כך מבינה בכל הדברים הנל
הורדת בכלל קובץ iso?
-
@porges כתב בעזרה | עזרה בהתקנת ווינדוס 10 או 11:
@פראירי

זה הקובץ שהורדתיתבחרי אותו ברופוס בלשונית שכתוב בה "בחר קובץ iso"
-
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

