עזרה בנגן בשיאומי הכשר ששיניתי לו גירסה,
-
כשאני נכנס לסייר הקבצים ואני מדליק שיר והוא עולה ברקע - אי אפשר להוריד אותו - זאת אומרת שאני לא יכול להתעסק בפלאפון כלום כשיש שיר פועל,
ומאידך כשאני נכנס ב"נגן" יש אפשרות כזו אבל באופציה הזאת אין תיקיות אלא שירים וזה לא נוח בכלל,
עם משהו יודע אם אפשר לעשות משהו אשמח מאוד שיגיד לי,
ועוד דבר כשהשיר דולק ואני מריץ קדימה או אחורה - זה הפוך כלומר כשאני מזיז לצד ימין זה זז לשמאל ושמאל לימין,
תודה רבה! -
כשאני נכנס לסייר הקבצים ואני מדליק שיר והוא עולה ברקע - אי אפשר להוריד אותו - זאת אומרת שאני לא יכול להתעסק בפלאפון כלום כשיש שיר פועל,
ומאידך כשאני נכנס ב"נגן" יש אפשרות כזו אבל באופציה הזאת אין תיקיות אלא שירים וזה לא נוח בכלל,
עם משהו יודע אם אפשר לעשות משהו אשמח מאוד שיגיד לי,
ועוד דבר כשהשיר דולק ואני מריץ קדימה או אחורה - זה הפוך כלומר כשאני מזיז לצד ימין זה זז לשמאל ושמאל לימין,
תודה רבה! -
א אלישי העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות