בירור | לגבי הספרים שלי באוצריא
-
אני מעוניין להוסיף ספרים לאוצראי גם בוורד וגם בPDF ושזה יהיה כמו בגמרא שאפשר לפתוח במקביל לPDF את הטקסט וכן להיפך
אך עושים דבר כזה@דיי צריך שהשמות של שתי הקבצים יהיו אותו דבר בדיוק. אולי גם צריך ששתיהם יהיו באותה תיקיי', לא זוכר כרגע.
אם אתה רוצה שזה גם ייפתח באותו מיקום בדיוק [ולא רק בתחילת הספר], אתה צריך ליצור בשתיהם את אותם כותרות בדיוק ובאותה רמה.
זה עובד בקבצי טקסט ופידיאף מקבילים, לא יודע האם זה עובד גם בקבצי וורד ופידיאף. תבדוק ותעדכן. -
עובד גם בוורד
אגב איך אני עושה כותרות בPDF, ניסיתי בוורד להגדיר ככותרת וסגרתי על PDF וזה לא פותח באותו מקום, איך אני עושה אותה רמה@דיי כתב בבירור | לגבי הספרים שלי באוצריא:
עובד גם בוורד
אבל היכן זה נפתח, בעמוד הראשון?
אגב איך אני עושה כותרות בPDF, ניסיתי בוורד להגדיר ככותרת וסגרתי על PDF וזה לא פותח באותו מקום,
לא קשור בכלל.
עושים את זה בתוכנות של עריכת PDF, כמו PDF-Xchange-editor
או אקרובט וכדו'.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות