המלצה | סמארטפון מוגן
-
@חיים-הרשקופ
סליחה....
אבל בכל סינון יש בעיות ולא לכל דבר יש פתרון,
מעניין לשמוע האם יש מישהו שנתקל בבעיות מהותיות יותר -
@יונתן-המתכנת כתב בהמלצה | סמארטפון מוגן:
@חיים-הרשקופ
סליחה....
אבל בכל סינון יש בעיות ולא לכל דבר יש פתרון,
מעניין לשמוע האם יש מישהו שנתקל בבעיות מהותיות יותראבל בכל חברה אפשר לדבר עם נציג בהדרן אי אפשר לדבר עם נציג רק בצאט והם לא פותרים הבעיות שצריך
ולא נכון מה שאתה אומר שלכל חברה יש בעיות יש לי חברים שיש להם בחברות אחרות ושם זה עובד פיקס אז אל תבלבל את המוח
לגבי זה שאמרת
אין לי שום מניות בהדרן,
נראה לי שיש לך יותר מזה שם, אתה רוצה להסיט את הנושא לכיון אחר@חיים-הרשקופ כתב בהמלצה | סמארטפון מוגן:
גבי זה שאמרת
אין לי שום מניות בהדרן,
נראה לי שיש לך יותר מזה שם, אתה רוצה להסיט את הנושא לכיון אחראני מצטער אבל אי אפשר לנהל ככה דיון.
זה נקרא אד הומינם.אז לאדם יש דעה אחרת משלך, לדעתו זה סינון מוצלח.
למה מיד אומרים "אה, אתה בעל אינטרס?"ואני לא מדבר רק אליך, זה נהיה נפוץ פה בפורום לצערי.
-
אני מצרף למה שכותבים פה על הדרן:
שירות נורא
אפליקציות נתקעות (גם בנקים)
אין עם מי לדבר
ודופק חצי מהמכשיר (NFC וכולי)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות