דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. בעיה | גוגל דורשת סריקת קוד ה-QR ביצירת חשבון. מה עושים?

בעיה | גוגל דורשת סריקת קוד ה-QR ביצירת חשבון. מה עושים?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
37 פוסטים 16 כותבים 2.9k צפיות 16 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מיגו להוציאמ מיגו להוציא

    @צדיק-תמים כתב בבעיה | גוגל דורשת סריקת קוד ה-QR ביצירת חשבון. מה עושים?:

    לא יודע למה מתייגים אותי פה
    לראות תוכן של QR מצילום מסך יש מלא אתרים באינטרנט (לדוגמה https://scanqr.org/#scan תוצאה ראשונה בגוגל שפתוחה), אבל אם אני מבין נכון זה דורש לשלוח סמס ולא רק לקבל

    או ב-Google Lens.

    kasnikK מנותק
    kasnikK מנותק
    kasnik
    מדריכים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #22

    @מיגו-להוציא כתב בבעיה | גוגל דורשת סריקת קוד ה-QR ביצירת חשבון. מה עושים?:

    או ב-Google Lens.

    לא עובד בנטפרי אאל"ט

    [My digital corner](https://beta.moticode.com(

    מיגו להוציאמ ראובן שבתיר 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • kasnikK kasnik

      @מיגו-להוציא כתב בבעיה | גוגל דורשת סריקת קוד ה-QR ביצירת חשבון. מה עושים?:

      או ב-Google Lens.

      לא עובד בנטפרי אאל"ט

      מיגו להוציאמ מנותק
      מיגו להוציאמ מנותק
      מיגו להוציא
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #23

      @kasnik כתב בבעיה | גוגל דורשת סריקת קוד ה-QR ביצירת חשבון. מה עושים?:

      @מיגו-להוציא כתב בבעיה | גוגל דורשת סריקת קוד ה-QR ביצירת חשבון. מה עושים?:

      או ב-Google Lens.

      לא עובד בנטפרי אאל"ט

      אתה כן טועה.

      kasnikK תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • מיגו להוציאמ מיגו להוציא

        @kasnik כתב בבעיה | גוגל דורשת סריקת קוד ה-QR ביצירת חשבון. מה עושים?:

        @מיגו-להוציא כתב בבעיה | גוגל דורשת סריקת קוד ה-QR ביצירת חשבון. מה עושים?:

        או ב-Google Lens.

        לא עובד בנטפרי אאל"ט

        אתה כן טועה.

        kasnikK מנותק
        kasnikK מנותק
        kasnik
        מדריכים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #24

        @מיגו-להוציא חיפוש תמונות בגוגל לנס?
        פעם שעברה שניסיתי כל התוצאות הוא מביא מטושטשות.

        אני עכשיו על אתרוג

        [My digital corner](https://beta.moticode.com(

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • kasnikK kasnik

          @מיגו-להוציא כתב בבעיה | גוגל דורשת סריקת קוד ה-QR ביצירת חשבון. מה עושים?:

          או ב-Google Lens.

          לא עובד בנטפרי אאל"ט

          ראובן שבתיר מנותק
          ראובן שבתיר מנותק
          ראובן שבתי
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי ראובן שבתי
          #25

          @kasnik כתב בבעיה | גוגל דורשת סריקת קוד ה-QR ביצירת חשבון. מה עושים?:

          לא עובד בנטפרי אאל"ט

          זה עובד מצוין זה שיש סינון תמונות זה ברור
          לגוף העניין פה האם הוא יודע לחלץ קישור מQR הוא עושה את זה מעולה
          6062f3a3-204a-43b8-8a30-96cea6b368dc-image.png

          ...

          kasnikK תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • ראובן שבתיר ראובן שבתי

            @kasnik כתב בבעיה | גוגל דורשת סריקת קוד ה-QR ביצירת חשבון. מה עושים?:

            לא עובד בנטפרי אאל"ט

            זה עובד מצוין זה שיש סינון תמונות זה ברור
            לגוף העניין פה האם הוא יודע לחלץ קישור מQR הוא עושה את זה מעולה
            6062f3a3-204a-43b8-8a30-96cea6b368dc-image.png

            kasnikK מנותק
            kasnikK מנותק
            kasnik
            מדריכים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #26

            @ראובן-שבתי יש לי, ואני משתמש עם זה הרבה, אבל אני באתרוג, פעם אחרונה שבדקתי בנטפרי זה לא נתן.

            [My digital corner](https://beta.moticode.com(

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • י מנותק
              י מנותק
              ישראל פרויקר
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #27

              יש פיתרון?
              אני משתמש באתר שהובא פה
              והוא שולח אותי לקישור שכשאני נכנס אליו, זה מה שאני מקבל?
              18d7b64a-d14f-4e21-9572-cc8c791a2445-image.png

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מ מנותק
                מ מנותק
                משה הישראלי
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #28

                ניסיתי לעשות כנל ויש לי סקייפ אבל הוא לא פותח לי זאת כהודעת טקסט שאוכל לשלוח זאת דרך הסטיק
                האם אכן אנשים לא מצליחים לפתוח אימיילים?
                @צדיק-תמים אולי תוכל להדריך אותי איך לעשות שהוא יפתח אותו בתור הודעת טקסט
                ec261edd-1e71-433f-a645-5a4a0ac217de-image.png

                E תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מ משה הישראלי

                  ניסיתי לעשות כנל ויש לי סקייפ אבל הוא לא פותח לי זאת כהודעת טקסט שאוכל לשלוח זאת דרך הסטיק
                  האם אכן אנשים לא מצליחים לפתוח אימיילים?
                  @צדיק-תמים אולי תוכל להדריך אותי איך לעשות שהוא יפתח אותו בתור הודעת טקסט
                  ec261edd-1e71-433f-a645-5a4a0ac217de-image.png

                  E מנותק
                  E מנותק
                  efishesh
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #29

                  @משה-הישראלי כתב בבעיה | גוגל דורשת סריקת קוד ה-QR ביצירת חשבון. מה עושים?:

                  אולי תוכל להדריך אותי איך לעשות שהוא יפתח אותו בתור הודעת טקסט

                  עם google lens

                  מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • E efishesh

                    @משה-הישראלי כתב בבעיה | גוגל דורשת סריקת קוד ה-QR ביצירת חשבון. מה עושים?:

                    אולי תוכל להדריך אותי איך לעשות שהוא יפתח אותו בתור הודעת טקסט

                    עם google lens

                    מ מנותק
                    מ מנותק
                    משה הישראלי
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #30

                    @efishesh
                    נכון אבל זה לא פותח אותו בתור SMS כי אין לי אפליקציה SMS על המחשב

                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מ משה הישראלי

                      @efishesh
                      נכון אבל זה לא פותח אותו בתור SMS כי אין לי אפליקציה SMS על המחשב

                      מ מנותק
                      מ מנותק
                      מה אני
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #31

                      @משה-הישראלי גם אני מצטרף אותו בעייה שאין לי SMS במחשב מה הפתרון?

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מ מנותק
                        מ מנותק
                        משה הישראלי
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #32

                        מישהו יודע?

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מ מנותק
                          מ מנותק
                          מה אני
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #33

                          האם מישהו יכול לסרוק לי בבקשה?
                          תודה רבה !!!
                          143f4a39-e2f9-433d-b4a0-6fffd27b5339-image.png

                          E תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מ מה אני

                            האם מישהו יכול לסרוק לי בבקשה?
                            תודה רבה !!!
                            143f4a39-e2f9-433d-b4a0-6fffd27b5339-image.png

                            E מנותק
                            E מנותק
                            efishesh
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #34

                            @מה-אני https://accounts.google.com/devicephoneverification/start?request_id=d2c6ceb7-51aa-4c21-96eb-711d9535abfb&hl=iw&pnv_flow=2&dsh=S690396971:1771922876754541&tid=xqINQ7aaKrf5hQAzocOSdA~~&flow=browser&idv_origin=1

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ד מנותק
                              ד מנותק
                              דוד'ל
                              מורחק
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #35

                              מה עושים, איך פותחים מייל זה בעיה קריטית לכל מי שאין לו סמארטפון

                              ש Y 2 תגובות תגובה אחרונה
                              -1
                              • ד דוד'ל

                                מה עושים, איך פותחים מייל זה בעיה קריטית לכל מי שאין לו סמארטפון

                                ש מנותק
                                ש מנותק
                                שמואל הסיני
                                כתב נערך לאחרונה על ידי שמואל הסיני
                                #36

                                @דוד-ל הכל טוב בכמה נושאים כתבת על זה??
                                תכתוב לי באישי איפה נתקעת במדריך שלי ואשתדל לעזור
                                g47ben@gmail.com">

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ד דוד'ל

                                  מה עושים, איך פותחים מייל זה בעיה קריטית לכל מי שאין לו סמארטפון

                                  Y מנותק
                                  Y מנותק
                                  YAHBDK
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי YAHBDK
                                  #37

                                  @דוד-ל
                                  בקישור הזה יש את הסבר מלא לכל מי שאין לו סמארטפון ב"ה
                                  קרדיט ל@ר.י.ב

                                  שימו לב לכל מי שרוצה בלב טוב לעזור על ידי סריקה לאחר יש מגבלה עד 5 חשבונות קחו את זה בחשבון

                                  באמת סליחה ממך "שמואל הסיני" אבל אני חושב ש ר.י.ב. הוסיף על שלך וזה יותר ברור עכשיו

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0

                                  שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                  נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                  בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                  הרשמה התחברות

                                  • התחברות

                                  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                  • פוסט ראשון
                                    פוסט אחרון
                                  0
                                  • חוקי הפורום
                                  • פופולרי
                                  • לא נפתר
                                  • משתמשים
                                  • חיפוש גוגל בפורום
                                  • צור קשר