מהירות האינטרנט במגה בביט
-
@ישראל-אייזן לי הרבה פעמים יש מעל 40 היה לי אפי באזור 70 פעם אחת שבדקתי
אני לא יודע להגיד רוב שעות היום כי אני לא בודק כל היום.. -
@ישראל-אייזן לי הרבה פעמים יש מעל 40 היה לי אפי באזור 70 פעם אחת שבדקתי
אני לא יודע להגיד רוב שעות היום כי אני לא בודק כל היום..@חיים-כהן-1 אם תוכל לכתוב לי איזה מחשב יש לך אשמח מאוד.
-
@חיים-כהן-1 אם תוכל לכתוב לי איזה מחשב יש לך אשמח מאוד.
@ישראל-אייזן אמר במהירות האינטרנט במגה בביט:
@חיים-כהן-1 אם תוכל לכתוב לי איזה מחשב יש לך אשמח מאוד.
לנובו G 5070
-
@ישראל-אייזן לי הרבה פעמים יש מעל 40 היה לי אפי באזור 70 פעם אחת שבדקתי
אני לא יודע להגיד רוב שעות היום כי אני לא בודק כל היום..@חיים-כהן-1 ואני שואל איזה נטסטיק יש לך ומאיזה ספק אתה מחובר
-
@חיים-כהן-1 ואני שואל איזה נטסטיק יש לך ומאיזה ספק אתה מחובר
@ללמוד אמר במהירות האינטרנט במגה בביט:
איזה נטסטיק יש לך
הוואי E8372
@ללמוד אמר במהירות האינטרנט במגה בביט:
ומאיזה ספק אתה מחובר
פרטנר, נטפרי, סים-כשר
-
בולט 4 G
סים מ019אשמח לשמוע כמה עלה המחשב אם מותר לדעת
-
בולט 4 G
סים מ019אשמח לשמוע כמה עלה המחשב אם מותר לדעת
@ישראל-אייזן אמר במהירות האינטרנט במגה בביט:
בולט 4 G
סים מ019אשמח לשמוע כמה עלה המחשב אם מותר לדעת
וואלה היה מזמן
אז באזור ה 4000-5000 אם אני זוכר טוב
אין אותו היום כבר
יש היום כבר דברים יותר טובים -
@ישראל-אייזן אמר במהירות האינטרנט במגה בביט:
בולט 4 G
סים מ019אשמח לשמוע כמה עלה המחשב אם מותר לדעת
וואלה היה מזמן
אז באזור ה 4000-5000 אם אני זוכר טוב
אין אותו היום כבר
יש היום כבר דברים יותר טובים@חיים-כהן-1 קניתי לפני שנה וחצי
נקרא ישן? -
@חיים-כהן-1 קניתי לפני שנה וחצי
נקרא ישן? -
@חיים-כהן-1 אני פשוט צריך לעבודה משהו במהירות של 40 + היום אני מגיע ל7 או 8 בקושי אז אני מברר על הנושא הבנתי שזה גם מאוד תלוי במחשב ולא רק בספק.
-
@חיים-כהן-1 קניתי לפני שנה וחצי
נקרא ישן?@ישראל-אייזן @ללמוד תוכלו לראות פה בפורום נטפרי את הבדיקות שהעלתי לשם
-
@חיים-כהן-1 אני פשוט צריך לעבודה משהו במהירות של 40 + היום אני מגיע ל7 או 8 בקושי אז אני מברר על הנושא הבנתי שזה גם מאוד תלוי במחשב ולא רק בספק.
@ישראל-אייזן תעשה חיבור קווי וזהו
אני ממש אין לי ברירה וזה בעיקר כשאני יוצא מהבית -
@ישראל-אייזן תעשה חיבור קווי וזהו
אני ממש אין לי ברירה וזה בעיקר כשאני יוצא מהבית@חיים-כהן-1 תודה רבה רבה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות