שיאומי הכשר ביבוא רשמי יצא צפו
-
על שרת הפורום:
http://link.shmuel.net/השיאומי-החדש -
על שרת הפורום:
http://link.shmuel.net/השיאומי-החדש@שמואל אמר בשיאומי הכשר ביבוא רשמי יצא צפו:
על שרת הפורום:
http://link.shmuel.net/השיאומי-החדשיש לך אינטרס לפרסם את זה?

-
@שמואל אמר בשיאומי הכשר ביבוא רשמי יצא צפו:
על שרת הפורום:
http://link.shmuel.net/השיאומי-החדשיש לך אינטרס לפרסם את זה?

-
@שמואל אמר בשיאומי הכשר ביבוא רשמי יצא צפו:
@אין-דופי מה איכפת לי?
עולה לי כסף לאחסן 40 מגה בייט?אני מניח שלא.
פשוט כואב לי עניין המונפול הבלתי שביר (לכאורה), ששוב יוצר תחושות שעדיף לא לכתוב ברבים כנגד כל מה שקשור ל"שומרי הדת" [ולרגע אני שוב מרגיש ילד נושר בישיבה קטנה שכועס על הרבנים].אבל תכלס, מסתבר שאתה צודק.
-
@שלומ קניתי את זה יש לך מושג איך אפשר לפרוץ אותו ראיתי שאמרת למישהו שיש אפשרות לפרוץ אותו
תודה רבה רבה
-
@דוב אמר בשיאומי הכשר ביבוא רשמי יצא צפו:
המחיר בין 530 ל650 תלוי אצל מי.
אצלי 530 בלי ניוד ,כולל מגן מסך, ומגן סילקון ,ומטען, ומתאם אוזניות.
וזה כשר בהכשר וועדת הרבנים , יבואן רשמי, עם ניווט ותיקוני באגים.
בניוד תינתן הנחה נוספת.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

אני רוצה לדעת את המחיר אפילו בערך כדי לנחם את עצמי על המכשיר ניווט שקניתי...