בעיה | הגדרת ווטסאפ עם אימולטור מסוף לא מצליחה לי
-
@Ykingsmart
אני עושה כפי המדריך שפורסם כאן https://mitmachim.top/topic/36729/מדריך-תיקון-באג-ההתראות-בווטסאפ-כל-אפליקציה-אחרת אבל לאחר הלחיצה על ספרה 1 שבו הוא מחפש את כל האפליקציות אני לא מקבל את התוצאה כפי שנראה בסרטון שלך אלא כדלהלן:


-
@Ykingsmart
אני עושה כפי המדריך שפורסם כאן https://mitmachim.top/topic/36729/מדריך-תיקון-באג-ההתראות-בווטסאפ-כל-אפליקציה-אחרת אבל לאחר הלחיצה על ספרה 1 שבו הוא מחפש את כל האפליקציות אני לא מקבל את התוצאה כפי שנראה בסרטון שלך אלא כדלהלן:


@מחפש1 תתקין אמולטור אחר יופיע לך. זה קורה לפעמים פעם @יוסףטכנאי נתקל בזה והסביר לי איפה הבעיה
-
@יוסףטכנאי כתב בבעיה | הגדרת ווטסאפ עם אימולטור מסוף לא מצליחה לי:
תשתמש ב termox
תודה אבל סליחה על הבורות מה זה termox? איפה אני משיג את זה? ומה עושים עם זה?
בתודה מראש -
@מחפש1 תתקין אמולטור אחר יופיע לך. זה קורה לפעמים פעם @יוסףטכנאי נתקל בזה והסביר לי איפה הבעיה
@Ykingsmart כתב בבעיה | הגדרת ווטסאפ עם אימולטור מסוף לא מצליחה לי:
@מחפש1 תתקין אמולטור אחר יופיע לך. זה קורה לפעמים פעם @יוסףטכנאי נתקל בזה והסביר לי איפה הבעיה
תודה. אבל איפה יש אמולטור אחר?
-
מ מחפש1 סימן נושא זה כשאלה ב
-
@יוסףטכנאי כתב בבעיה | הגדרת ווטסאפ עם אימולטור מסוף לא מצליחה לי:
תשתמש ב termox
גיליתי שכותבים termux הורדתי והתקנתי
מה עושים עכשיו?
אם אפשר בבקשה לקבל הדרכה, כי זה לא כמו האמולטור הקודם
כי אחרי שעשיתי את הפקודות הראשוניות קיבלתי תוצאה אחרת (כדלהלן:) שמשם אינני יודע איך להמשיך

בתודה מראש
-
מ מחפש1 התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות