בירור | מישהו מחובר לי לבלוטוס והבלוטוס שלי מחובה
-
מה אני עושה שמישהו מחובר לי לבלוטוס והבלוטוס שלי מחובה ובאמת שאני מתקשר למישהו זה עובד רק כשאני עושה על רמקול ???
-
מה אני עושה שמישהו מחובר לי לבלוטוס והבלוטוס שלי מחובה ובאמת שאני מתקשר למישהו זה עובד רק כשאני עושה על רמקול ???
@7707701239 כתב בבירור | מישהו מחובר לי לבלוטוס והבלוטוס שלי מחובה:
מחובה
מכובה. סתם כדי שיבינו אותך.
-
מה אני עושה שמישהו מחובר לי לבלוטוס והבלוטוס שלי מחובה ובאמת שאני מתקשר למישהו זה עובד רק כשאני עושה על רמקול ???
@7707701239 אם הבלוטוס שלך מכובה אף אחד לא יכול להיות מחובר אליו (אולי פגסוס
)
זה כמו שבמצב טיסה אף אחד לא יכול לחייג אליך...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות