עזרה | מכשיר 4*4 מטעין רק סוללה חצי ריקה
-
האם מישהו נתקל בבעיה ,
המכשיר לא מתחיל טעינה אם יש יותר מ50% סוללה בערך,
הבעיה התחילה אחרי מגע עם מים באזור המטען, אבל לפני כמה חודשים.... התייבש מזמן!הבעיה כנראה בפלאפון
כי זה נפל במים אפילו שזה התייבש
זה יכול לעשות בעיות אחרי זה -
@משה-סגל כתב בעזרה | מכשיר 4*4 מטעין רק סוללה חצי ריקה:
ב4*4 מגיע סוללה חלשה מאוד ומומלץ להחליף לסוללה גרמנית
מה זה קשור לנושא כאן ?
-
@משה-סגל כתב בעזרה | מכשיר 4*4 מטעין רק סוללה חצי ריקה:
ב4*4 מגיע סוללה חלשה מאוד ומומלץ להחליף לסוללה גרמנית
מה זה קשור לנושא כאן ?
@מכירת-פלאפונים
לידיעה בעלמא -
@מכירת-פלאפונים
לידיעה בעלמא -
@משה-סגל לי יש 4X4 והסוללה הגיע ממש טובה איכותית ולא נהרסה גם אחרי שנה ושנתים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות