המלצה | ✨חסכו שעות עבודה עם ClarityAI: התוסף שמסכם, מתרגם ומסביר כל דף אינטרנט בשבילכם✨
-
@אברהם-mch
אין לי את הכפתור הזה@פראירי כתב בהמלצה | 🧠 שדרגו את הדפדפן שלכם עם AI Suite Pro – חבילת ה-AI האולטימטיבית לגלישה! 🧠:
@אברהם-mch
אין לי את הכפתור הזההתקנת את התוסף?
-
@פראירי כתב בהמלצה | 🧠 שדרגו את הדפדפן שלכם עם AI Suite Pro – חבילת ה-AI האולטימטיבית לגלישה! 🧠:
@אברהם-mch
אין לי את הכפתור הזההתקנת את התוסף?
-
@יוסי-רחמים
איך ניתן להכנס להגדרות?@פראירי כתב בהמלצה | 🧠 שדרגו את הדפדפן שלכם עם AI Suite Pro – חבילת ה-AI האולטימטיבית לגלישה! 🧠:
@יוסי-רחמים
איך ניתן להכנס להגדרות?לחצה ימנית על סמל התוסף, בהרבה תוספים זה כך.

-
@יוסי-רחמים
איך ניתן להכנס להגדרות?@פראירי כתב בהמלצה | 🧠 שדרגו את הדפדפן שלכם עם AI Suite Pro – חבילת ה-AI האולטימטיבית לגלישה! 🧠:
@יוסי-רחמים
איך ניתן להכנס להגדרות?

-
@יוסי-רחמים
אנא הוסף אפשרות לגרירת הסמל הצף.
הוא מסתיר לי את הכפתור של הצ'אט התראות שיגורים... -
@יוסי-רחמים
אנא הוסף אפשרות לגרירת הסמל הצף.
הוא מסתיר לי את הכפתור של הצ'אט התראות שיגורים...@י.-פל. כתב בהמלצה | 🧠 שדרגו את הדפדפן שלכם עם AI Suite Pro – חבילת ה-AI האולטימטיבית לגלישה! 🧠:
@יוסי-רחמים
אנא הוסף אפשרות לגרירת הסמל הצף.
הוא מסתיר לי את הכפתור של הצ'אט התראות שיגורים...בניתי סקריפט ל Tampermonkey שיגרום לזה שיוכלו להזיזו
// ==UserScript== // @name Drag AI FAB Button // @namespace prozi // @version 1.0 // @description מאפשר להזיז את כפתור ה-AI בעמוד // @match *://*/* // @grant none // ==/UserScript== (function () { 'use strict'; const waitForElement = (selector, callback) => { const interval = setInterval(() => { const el = document.querySelector(selector); if (el) { clearInterval(interval); callback(el); } }, 500); }; waitForElement('#ai-fab-button', (btn) => { btn.style.position = 'fixed'; btn.style.zIndex = '9999'; btn.style.cursor = 'grab'; let isDragging = false; let offsetX = 0; let offsetY = 0; btn.addEventListener('mousedown', (e) => { isDragging = true; offsetX = e.clientX - btn.getBoundingClientRect().left; offsetY = e.clientY - btn.getBoundingClientRect().top; btn.style.cursor = 'grabbing'; e.preventDefault(); }); document.addEventListener('mousemove', (e) => { if (isDragging) { btn.style.left = `${e.clientX - offsetX}px`; btn.style.top = `${e.clientY - offsetY}px`; btn.style.right = 'auto'; // מבטל הגדרות צד ימין אם יש btn.style.bottom = 'auto'; } }); document.addEventListener('mouseup', () => { isDragging = false; btn.style.cursor = 'grab'; }); }); })(); -
@יוסי-רחמים
אתה צריך להגדיר בעת שליחת הבקשה לג'מיני, לאפשר לו חיפוש ברשת, כך הוא יוכל לאמת את הנתונים. -
@יוסי-רחמים
אנא הוסף אפשרות לגרירת הסמל הצף.
הוא מסתיר לי את הכפתור של הצ'אט התראות שיגורים...@י.-פל. כתב בהמלצה | 🧠 שדרגו את הדפדפן שלכם עם AI Suite Pro – חבילת ה-AI האולטימטיבית לגלישה! 🧠:
אנא הוסף אפשרות לגרירת הסמל הצף.
בתהליך
-
@יוסי-רחמים
אתה צריך להגדיר בעת שליחת הבקשה לג'מיני, לאפשר לו חיפוש ברשת, כך הוא יוכל לאמת את הנתונים. -
@י.-פל. כתב בהמלצה | 🧠 שדרגו את הדפדפן שלכם עם AI Suite Pro – חבילת ה-AI האולטימטיבית לגלישה! 🧠:
אתה צריך להגדיר בעת שליחת הבקשה לג'מיני, לאפשר לו חיפוש ברשת, כך הוא יוכל לאמת את הנתונים.
איך?
@ארפכשד כתב בהמלצה | 🧠 שדרגו את הדפדפן שלכם עם AI Suite Pro – חבילת ה-AI האולטימטיבית לגלישה! 🧠:
איך?
לא אתה.אני
-
@י.-פל. כתב בהמלצה | 🧠 שדרגו את הדפדפן שלכם עם AI Suite Pro – חבילת ה-AI האולטימטיבית לגלישה! 🧠:
אתה צריך להגדיר בעת שליחת הבקשה לג'מיני, לאפשר לו חיפוש ברשת, כך הוא יוכל לאמת את הנתונים.
איך?
@ארפכשד כתב בהמלצה | 🧠 שדרגו את הדפדפן שלכם עם AI Suite Pro – חבילת ה-AI האולטימטיבית לגלישה! 🧠:
@י.-פל. כתב בהמלצה | 🧠 שדרגו את הדפדפן שלכם עם AI Suite Pro – חבילת ה-AI האולטימטיבית לגלישה! 🧠:
אתה צריך להגדיר בעת שליחת הבקשה לג'מיני, לאפשר לו חיפוש ברשת, כך הוא יוכל לאמת את הנתונים.
איך?
לא אתה, המפתח.
-
@ארפכשד כתב בהמלצה | 🧠 שדרגו את הדפדפן שלכם עם AI Suite Pro – חבילת ה-AI האולטימטיבית לגלישה! 🧠:
בקרוב...(זה כבר מעודכן בשרת...בAPI אישי זה יצא בעידכון...)

-
@ארפכשד כתב בהמלצה | 🧠 שדרגו את הדפדפן שלכם עם AI Suite Pro – חבילת ה-AI האולטימטיבית לגלישה! 🧠:
בקרוב...(זה כבר מעודכן בשרת...בAPI אישי זה יצא בעידכון...)

@יוסי-רחמים כתב בהמלצה | 🧠 שדרגו את הדפדפן שלכם עם AI Suite Pro – חבילת ה-AI האולטימטיבית לגלישה! 🧠:
בקרוב...(זה כבר מעודכן בשרת...בAPI אישי זה יצא בעידכון...)
אדיר אתה!!!
-
@ארפכשד כתב בהמלצה | 🧠 שדרגו את הדפדפן שלכם עם AI Suite Pro – חבילת ה-AI האולטימטיבית לגלישה! 🧠:
בקרוב...(זה כבר מעודכן בשרת...בAPI אישי זה יצא בעידכון...)

@יוסי-רחמים
שמתי API אישי (לקחתי את זה מAI STUDYO זה טוב?)
ולא עובד לי
-
@יוסי-רחמים
שמתי API אישי (לקחתי את זה מAI STUDYO זה טוב?)
ולא עובד לי
@smct תנסה להנפיק API חדש ולאפס הגדרות
-
@יוסי-רחמים
שמתי API אישי (לקחתי את זה מAI STUDYO זה טוב?)
ולא עובד לי
@smct כתב בהמלצה | 🧠 שדרגו את הדפדפן שלכם עם AI Suite Pro – חבילת ה-AI האולטימטיבית לגלישה! 🧠:
@יוסי-רחמים
שמתי API אישי (לקחתי את זה מAI STUDYO זה טוב?)
ולא עובד ליכשהדבקת את הAPI, קפצה לך הודעה שזה נשמר?
-
@יוסי-רחמים
שמתי API אישי (לקחתי את זה מAI STUDYO זה טוב?)
ולא עובד לי
-
@אהרן123
נסה את זה:
AIzaSyB_YKFGkAxGAMBVT2plc2jEGhPcFl6IiIwבנוסף:
נטפרי?
מסלול מופחת סיכונים?חוץ מזה אין לי מה להגיד מכיוון שזה עובד אצלי ואצל משתמשים בנטפרי אחרים
-
@אהרן123
נסה את זה:
AIzaSyB_YKFGkAxGAMBVT2plc2jEGhPcFl6IiIwבנוסף:
נטפרי?
מסלול מופחת סיכונים?חוץ מזה אין לי מה להגיד מכיוון שזה עובד אצלי ואצל משתמשים בנטפרי אחרים
@יוסי-רחמים זה כתובת API? הכנסתי את זה ככתובת וזה לא עזר
אכן נטפרי מסלול רגיל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
