בירור | מה הדגם של המעבד MTK בM36 שלי?
-
@ע-ה-דכו-ע למה אתה צריך את הקושחה ?
-
@ע-ה-דכו-ע למה אתה צריך את הקושחה ?
@אלוף-תימן כתב בבירור | מה הדגם של המעבד MTK בM36 שלי?:
@ע-ה-דכו-ע למה אתה צריך את הקושחה ?
לגיבוי. אני רוצה לעשות רוט. וגם להכשיר אותו.
-
@אלוף-תימן כתב בבירור | מה הדגם של המעבד MTK בM36 שלי?:
@ע-ה-דכו-ע למה אתה צריך את הקושחה ?
לגיבוי. אני רוצה לעשות רוט. וגם להכשיר אותו.
-
@ע-ה-דכו-יש לי את הקושחה אם ידפק לך הגירסה אני ישלח לך אותה
דרך אגב אחר שפתחת בוטלאודר שזה השלב הראשון יש לך ישר את הגירסה הכשרה של עזרפון@אלוף-תימן אני רוצה לעשות רוט
-
@ע-ה-דכו-ע יש לי מדריך איך למצוא את הדגם של המעבד ע"י ADB
בכל אופן אמליץ לך לעשות סקאטר לבד ע"י המדריך הזה
-
@אלוף-תימן כתב בבירור | מה הדגם של המעבד MTK בM36 שלי?:
@ע-ה-דכו-ע למה אתה צריך את הקושחה ?
לגיבוי. אני רוצה לעשות רוט. וגם להכשיר אותו.
@ע-ה-דכו-ע כתב בבירור | מה הדגם של המעבד MTK בM36 שלי?:
@אלוף-תימן כתב בבירור | מה הדגם של המעבד MTK בM36 שלי?:
@ע-ה-דכו-ע למה אתה צריך את הקושחה ?
לגיבוי. אני רוצה לעשות רוט. וגם להכשיר אותו.
boot.img vbmeta_a.img vbmeta_system_a.img vbmeta_vendor_a.img
בבקשה כל הקבצים.
הבוט מתוקן כבר..
-
@ע-ה-דכו-ע כתב בבירור | מה הדגם של המעבד MTK בM36 שלי?:
@אלוף-תימן כתב בבירור | מה הדגם של המעבד MTK בM36 שלי?:
@ע-ה-דכו-ע למה אתה צריך את הקושחה ?
לגיבוי. אני רוצה לעשות רוט. וגם להכשיר אותו.
boot.img vbmeta_a.img vbmeta_system_a.img vbmeta_vendor_a.img
בבקשה כל הקבצים.
הבוט מתוקן כבר..
-
@ע-ה-דכו-ע יש לי מדריך איך למצוא את הדגם של המעבד ע"י ADB
בכל אופן אמליץ לך לעשות סקאטר לבד ע"י המדריך הזה
@2580 כתב בבירור | מה הדגם של המעבד MTK בM36 שלי?:
ומה יעשה אדם שיצא לו באחת הפקודות שם mt6765, ובאחת mt6762 ובאחת MT6762V/WR?
בכל אופן אמליץ לך לעשות סקאטר לבד ע"י המדריך הזה
גם שם צריך לבחור דגם מעבד.
-
@2580 כתב בבירור | מה הדגם של המעבד MTK בM36 שלי?:
ומה יעשה אדם שיצא לו באחת הפקודות שם mt6765, ובאחת mt6762 ובאחת MT6762V/WR?
בכל אופן אמליץ לך לעשות סקאטר לבד ע"י המדריך הזה
גם שם צריך לבחור דגם מעבד.
@ע-ה-דכו-ע כתב בבירור | מה הדגם של המעבד MTK בM36 שלי?:
ומה יעשה אדם שיצא לו באחת הפקודות שם mt6765, ובאחת mt6762 ובאחת MT6762V/WR?
מוזר כנראה המידע מבולבל בprop בתוך המכשיר...
-
@ע-ה-דכו-ע כתב בבירור | מה הדגם של המעבד MTK בM36 שלי?:
ומה יעשה אדם שיצא לו באחת הפקודות שם mt6765, ובאחת mt6762 ובאחת MT6762V/WR?
מוזר כנראה המידע מבולבל בprop בתוך המכשיר...
@2580 כתב בבירור | מה הדגם של המעבד MTK בM36 שלי?:
@ע-ה-דכו-ע כתב בבירור | מה הדגם של המעבד MTK בM36 שלי?:
ומה יעשה אדם שיצא לו באחת הפקודות שם mt6765, ובאחת mt6762 ובאחת MT6762V/WR?
מוזר כנראה המידע מבולבל בprop בתוך המכשיר...
מוזר במיוחד שבכלל אין כזה דגם mt6762, כמו שכתבתי בפוסט הראשון.
-
@למה-באתי כתב בבירור | מה הדגם של המעבד MTK בM36 שלי?:
הבוט מתוקן כבר..
אתה מתכווין מושרש?
אני יכול רק להפליש אותו ויהיה לי רוט פעיל?@ע-ה-דכו-ע אבל לפני חובה לפתוח בוטלאודר אם לא פתחת המכשיר לא ידלק
-
@ע-ה-דכו-ע אבל לפני חובה לפתוח בוטלאודר אם לא פתחת המכשיר לא ידלק
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות