בקשה | פריצה לאופיס למקבוק
-
@צדיק-תמים אתה יודע איך סדר ההתקנה אמורה להיות?
למה? התרגום לעברית לא משהו... -
@צדיק-תמים אתה יודע איך סדר ההתקנה אמורה להיות?
למה? התרגום לעברית לא משהו... -
@צדיק-תמים מה אני בדיוק צריך לעשות?
סליחה על ההטרדה פשוט ניסתי כמה פעמים ולא בדיוק הלך, כעת הרצתי את התוכנה שהסירה לי את הקודמים.
מה הלאה? -
@צדיק-תמים מה אני בדיוק צריך לעשות?
סליחה על ההטרדה פשוט ניסתי כמה פעמים ולא בדיוק הלך, כעת הרצתי את התוכנה שהסירה לי את הקודמים.
מה הלאה? -
@צדיק-תמים איפה אני אמור לבדוק את זה?
-
@צדיק-תמים אני חושב 2019
-
@צדיק-תמים איפה אני אמור לבדוק את זה?
-
@צדיק-תמים 13-inch, 2019, Four Thunderbolt 3 ports
זה מה שכתוב לי -
@צדיק-תמים 13-inch, 2019, Four Thunderbolt 3 ports
זה מה שכתוב לי -
@צדיק-תמים 15.3.1
-
@צדיק-תמים 15.3.1
@איש-גמזו אחרי שהסרת כל מה שהיה מותקן לך תתקין אופיס 2024 מפה:
https://go.microsoft.com/fwlink/p/?linkid=525133
ואז תריץ את זה: https://drive.massgrave.dev/Microsoft_Office_LTSC_2024_VL_Serializer.pkg -
@איש-גמזו אחרי שהסרת כל מה שהיה מותקן לך תתקין אופיס 2024 מפה:
https://go.microsoft.com/fwlink/p/?linkid=525133
ואז תריץ את זה: https://drive.massgrave.dev/Microsoft_Office_LTSC_2024_VL_Serializer.pkg@צדיק-תמים להריץ את הפריצה אחרי ההתקנה של האופיס או לפני?
-
@איש-גמזו אחרי שהסרת כל מה שהיה מותקן לך תתקין אופיס 2024 מפה:
https://go.microsoft.com/fwlink/p/?linkid=525133
ואז תריץ את זה: https://drive.massgrave.dev/Microsoft_Office_LTSC_2024_VL_Serializer.pkg@צדיק-תמים הקישור השני אינו פעיל
-
@צדיק-תמים הקישור השני אינו פעיל
-
@איש-גמזו Microsoft_Office_LTSC_2024_VL_Serializer.pkg
להריץ אחרי ההתקנה
מה שאני אוהב בפריצה הזאת שזה קובץ חתום אורגינל ממייקרוסופט@צדיק-תמים אני כעת מנסה להתקין, אאדכן אם עבד.

-
@איש-גמזו Microsoft_Office_LTSC_2024_VL_Serializer.pkg
להריץ אחרי ההתקנה
מה שאני אוהב בפריצה הזאת שזה קובץ חתום אורגינל ממייקרוסופט@צדיק-תמים וואוו!!!!!!
תודה רבה, אחרי שעות שכבר כמעט התייאשתי, סוף סוף, הותקן ועובד.ֿ
אני דילגתי על כניסה לחשבון, אם אני אכנס לחשבון הוא יחזור לעשות לי בעיות? -
@צדיק-תמים וואוו!!!!!!
תודה רבה, אחרי שעות שכבר כמעט התייאשתי, סוף סוף, הותקן ועובד.ֿ
אני דילגתי על כניסה לחשבון, אם אני אכנס לחשבון הוא יחזור לעשות לי בעיות? -
@צדיק-תמים שוב פעם תודה רבה, הבעיה במק שאין בשבילה הרבה פריצות בפורום, ולא הרבה אנשים מכירים איך לעזור.
-
@צדיק-תמים שוב פעם תודה רבה, הבעיה במק שאין בשבילה הרבה פריצות בפורום, ולא הרבה אנשים מכירים איך לעזור.
@איש-גמזו
באופן כללי פשוט לחפש בגוגל את התוכנה שאתה רוצה בתוספת crack for Mac
-
א איש גמזו התייחס לנושא זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות