באג | איך מוחקים תוכנה
-
שייצרה איזה קיצור דרך באנשהו (ב- "הצג סמלים מוסתרים") ולא נותן לי למחוק כי "הקובץ בשימוש"
-
שייצרה איזה קיצור דרך באנשהו (ב- "הצג סמלים מוסתרים") ולא נותן לי למחוק כי "הקובץ בשימוש"
@משה-ברוך-00 כתב בבאג | איך מוחקים תוכנה:
שייצרה איזה קיצור דרך באנשהו (ב- "הצג סמלים מוסתרים") ולא נותן לי למחוק כי "הקובץ בשימוש"
אתה רוצה להסיר את התוכנה או את הקיצור דרך?
ניסית דרך לוח הבקרה? -
שייצרה איזה קיצור דרך באנשהו (ב- "הצג סמלים מוסתרים") ולא נותן לי למחוק כי "הקובץ בשימוש"
@משה-ברוך-00 תפעיל מחדש את המחשב ותנסה שוב
-
@משה-ברוך-00 כתב בבאג | איך מוחקים תוכנה:
שייצרה איזה קיצור דרך באנשהו (ב- "הצג סמלים מוסתרים") ולא נותן לי למחוק כי "הקובץ בשימוש"
אתה רוצה להסיר את התוכנה או את הקיצור דרך?
ניסית דרך לוח הבקרה?@ע-ה-דכו-ע התוכנה
-
@ע-ה-דכו-ע התוכנה
-
תודה לכולם, הסתדרתי, כלומר ניסיתי שוב ופשוט נמחק, ב"ה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות