באג | 2000 אנשי קשר נמחקו בעקבות באג
-
יש לי נוקיה C2 כמה שנים, שמרתי 2000 אנשי קשר והיה לי קובץ גיבוי במכשיר של האנשי קשר, ככל הנראה בקובץ גיבוי נוצרה תקלה מבאג או וירוס וכשטיפלתי בקובץ הוא מחק לי את כל ה2000 אנשי קשר בפלאפון.
יש לי את הקובץ ואכן הוא בעייתי, האם מישהו מבין בזה ואשלח לו את הקובץ שיחלץ לי את כל המספרים בבקשה?
זה חשוב לי. תודה רבה מראש -
יש לי נוקיה C2 כמה שנים, שמרתי 2000 אנשי קשר והיה לי קובץ גיבוי במכשיר של האנשי קשר, ככל הנראה בקובץ גיבוי נוצרה תקלה מבאג או וירוס וכשטיפלתי בקובץ הוא מחק לי את כל ה2000 אנשי קשר בפלאפון.
יש לי את הקובץ ואכן הוא בעייתי, האם מישהו מבין בזה ואשלח לו את הקובץ שיחלץ לי את כל המספרים בבקשה?
זה חשוב לי. תודה רבה מראש -
@kasnik
תודה רבה אשמח לעזרתם -
יש לי נוקיה C2 כמה שנים, שמרתי 2000 אנשי קשר והיה לי קובץ גיבוי במכשיר של האנשי קשר, ככל הנראה בקובץ גיבוי נוצרה תקלה מבאג או וירוס וכשטיפלתי בקובץ הוא מחק לי את כל ה2000 אנשי קשר בפלאפון.
יש לי את הקובץ ואכן הוא בעייתי, האם מישהו מבין בזה ואשלח לו את הקובץ שיחלץ לי את כל המספרים בבקשה?
זה חשוב לי. תודה רבה מראש@חושב-שחושב כתב בבאג | 2000 אנשי קשר נמחקו בעקבות באג:
יש לי נוקיה C2 כמה שנים, שמרתי 2000 אנשי קשר והיה לי קובץ גיבוי במכשיר של האנשי קשר, ככל הנראה בקובץ גיבוי נוצרה תקלה מבאג או וירוס וכשטיפלתי בקובץ הוא מחק לי את כל ה2000 אנשי קשר בפלאפון.
יש לי את הקובץ ואכן הוא בעייתי, האם מישהו מבין בזה ואשלח לו את הקובץ שיחלץ לי את כל המספרים בבקשה?
זה חשוב לי. תודה רבה מראששלח לי אותו למייל egozkokus1 בג'ימייל
-
@מישהו12
יש שם קובץ בשם זה וגם vcf אני לא יודע מה הקובץ העיקרי
הראתי למישהו שמבין יותר ממני ואמר שיש באג בקובץ וזה גרם לתקלה
תודה רבה רבה -
@חושב-שחושב כתב בבאג | 2000 אנשי קשר נמחקו בעקבות באג:
יש לי נוקיה C2 כמה שנים, שמרתי 2000 אנשי קשר והיה לי קובץ גיבוי במכשיר של האנשי קשר, ככל הנראה בקובץ גיבוי נוצרה תקלה מבאג או וירוס וכשטיפלתי בקובץ הוא מחק לי את כל ה2000 אנשי קשר בפלאפון.
יש לי את הקובץ ואכן הוא בעייתי, האם מישהו מבין בזה ואשלח לו את הקובץ שיחלץ לי את כל המספרים בבקשה?
זה חשוב לי. תודה רבה מראששלח לי אותו למייל egozkokus1 בג'ימייל
@מתכנת-חובב כתב בבאג | 2000 אנשי קשר נמחקו בעקבות באג:
egozkokus1
שלחתי (יפה לך חצי קוקוס
)
תודה ענקית גם אם לא תצליח על העזרה, ובעז"ה תצליח. תודה -
@מישהו12
יש שם קובץ בשם זה וגם vcf אני לא יודע מה הקובץ העיקרי
הראתי למישהו שמבין יותר ממני ואמר שיש באג בקובץ וזה גרם לתקלה
תודה רבה רבה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
אולי גם אתה תדע