עזרה | הטבה של סמסונג
-
היי אני מתחת גיל 18 ולפני שנה פתחתי פייבוקס בטעות רשמתי את הגיל אמיתי שלי ועכשיו אני עם חשבון חסום
קניתי לפני כמה זמן s25+ וקיבלתי איתו שובר בתו הזהב של 400 שקלים מסמסונג סמסונג אומרים שזה בחשבון הפייבוקס שלי אבל אין לי דרך להתחבר כי הוא חסום דיברתי עם פייבוקס הם מפנים אותי לסמסונג וסמסונג מפנה אותי לתו הזהב שהם מפנים אותי לפייבוקס מישהו יודע מה עושים אני כבר ממש נואש
נ.ב. ניסיתי לשנות את המספר טלפון של הטבה שלי אבל זה היה ללא הצלחה למישהו יש רעיון? -
היי אני מתחת גיל 18 ולפני שנה פתחתי פייבוקס בטעות רשמתי את הגיל אמיתי שלי ועכשיו אני עם חשבון חסום
קניתי לפני כמה זמן s25+ וקיבלתי איתו שובר בתו הזהב של 400 שקלים מסמסונג סמסונג אומרים שזה בחשבון הפייבוקס שלי אבל אין לי דרך להתחבר כי הוא חסום דיברתי עם פייבוקס הם מפנים אותי לסמסונג וסמסונג מפנה אותי לתו הזהב שהם מפנים אותי לפייבוקס מישהו יודע מה עושים אני כבר ממש נואש
נ.ב. ניסיתי לשנות את המספר טלפון של הטבה שלי אבל זה היה ללא הצלחה למישהו יש רעיון?@yedidya11071 כתב בעזרה | הטבה של סמסונג:
היי אני מתחת גיל 18 ולפני שנה פתחתי פייבוקס בטעות רשמתי את הגיל אמיתי שלי ועכשיו אני עם חשבון חסום
קניתי לפני כמה זמן s25+ וקיבלתי איתו שובר בתו הזהב של 400 שקלים מסמסונג סמסונג אומרים שזה בחשבון הפייבוקס שלי אבל אין לי דרך להתחבר כי הוא חסום דיברתי עם פייבוקס הם מפנים אותי לסמסונג וסמסונג מפנה אותי לתו הזהב שהם מפנים אותי לפייבוקס מישהו יודע מה עושים אני כבר ממש נואש
נ.ב. ניסיתי לשנות את המספר טלפון של הטבה שלי אבל זה היה ללא הצלחה למישהו יש רעיון?תגיד להם שאתה מעל 18
הם ירצו ת.ז. שלח את של אחיך ותגיד להם שהייתה טעות בשם [אא"כ זה עם ת.ז. ואז זה מורכב יותר..]. -
@yedidya11071 כתב בעזרה | הטבה של סמסונג:
היי אני מתחת גיל 18 ולפני שנה פתחתי פייבוקס בטעות רשמתי את הגיל אמיתי שלי ועכשיו אני עם חשבון חסום
קניתי לפני כמה זמן s25+ וקיבלתי איתו שובר בתו הזהב של 400 שקלים מסמסונג סמסונג אומרים שזה בחשבון הפייבוקס שלי אבל אין לי דרך להתחבר כי הוא חסום דיברתי עם פייבוקס הם מפנים אותי לסמסונג וסמסונג מפנה אותי לתו הזהב שהם מפנים אותי לפייבוקס מישהו יודע מה עושים אני כבר ממש נואש
נ.ב. ניסיתי לשנות את המספר טלפון של הטבה שלי אבל זה היה ללא הצלחה למישהו יש רעיון?תגיד להם שאתה מעל 18
הם ירצו ת.ז. שלח את של אחיך ותגיד להם שהייתה טעות בשם [אא"כ זה עם ת.ז. ואז זה מורכב יותר..].@DANIEL-4 זהו שלאח שלי יש גם חשבון פייבוקס ואי אפשר לעשות 2 על מספר ת״ז אחד
-
@yedidya11071 כתב בעזרה | הטבה של סמסונג:
היי אני מתחת גיל 18 ולפני שנה פתחתי פייבוקס בטעות רשמתי את הגיל אמיתי שלי ועכשיו אני עם חשבון חסום
קניתי לפני כמה זמן s25+ וקיבלתי איתו שובר בתו הזהב של 400 שקלים מסמסונג סמסונג אומרים שזה בחשבון הפייבוקס שלי אבל אין לי דרך להתחבר כי הוא חסום דיברתי עם פייבוקס הם מפנים אותי לסמסונג וסמסונג מפנה אותי לתו הזהב שהם מפנים אותי לפייבוקס מישהו יודע מה עושים אני כבר ממש נואש
נ.ב. ניסיתי לשנות את המספר טלפון של הטבה שלי אבל זה היה ללא הצלחה למישהו יש רעיון?תגיד להם שאתה מעל 18
הם ירצו ת.ז. שלח את של אחיך ותגיד להם שהייתה טעות בשם [אא"כ זה עם ת.ז. ואז זה מורכב יותר..].DANIEL-4 כתב בעזרה | הטבה של סמסונג:
תגיד להם שאתה מעל 18
הם ירצו ת.ז.תשנה ב- PDF את התאריך בצילום ת.ז.
-
DANIEL-4 כתב בעזרה | הטבה של סמסונג:
תגיד להם שאתה מעל 18
הם ירצו ת.ז.תשנה ב- PDF את התאריך בצילום ת.ז.
@תלת-פאזי איך עושים את זה?
-
@תלת-פאזי איך עושים את זה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות