בכל כניסה גוגל דורש התאמה אישית
-
כשאני פותח את הכרום גוגל דורש ממני כל פעם
התאמה אישית מחדש [של הצבע של הרקע]
האם יש דרך שלא אצטרך לעשות זאת כל פעם מחדש
נ.ב. זה קורה לי רק בחדרי מחשבים (האם זה ככה לכולם???)@יום-הדין תיכנס בגלישה בסתר
-
@יום-הדין תיכנס בגלישה בסתר
@קינג-קומפיוטר זה לא 'פיתרון'
@יום-הדין כתב בבכל כניסה גוגל דורש התאמה אישית:
כשאני פותח את הכרום גוגל דורש ממני כל פעם
כל פעם כשאתה מחבר מחדש
נכון? -
כשאני פותח את הכרום גוגל דורש ממני כל פעם
התאמה אישית מחדש [של הצבע של הרקע]
האם יש דרך שלא אצטרך לעשות זאת כל פעם מחדש
נ.ב. זה קורה לי רק בחדרי מחשבים (האם זה ככה לכולם???) -
@יום-הדין כנראה כי אתה לא עושה סנכרון תנסה ליכנס על ידי הוספת פרופיל תחבר לחשבון ותפעיל סנכרון
@ezerphone שים לב למה שהוא כתב
@יום-הדין כתב בבכל כניסה גוגל דורש התאמה אישית:
נ.ב. זה קורה לי רק בחדרי מחשבים
שזה אומר שזה קורה כש:
@kasnik כתב בבכל כניסה גוגל דורש התאמה אישית:
כל פעם כשאתה מחבר מחדש
אז אין קשר לסינכרון
-
@ezerphone שים לב למה שהוא כתב
@יום-הדין כתב בבכל כניסה גוגל דורש התאמה אישית:
נ.ב. זה קורה לי רק בחדרי מחשבים
שזה אומר שזה קורה כש:
@kasnik כתב בבכל כניסה גוגל דורש התאמה אישית:
כל פעם כשאתה מחבר מחדש
אז אין קשר לסינכרון
-
@ezerphone אם אתה מתחבר פעם ראשונה אז זה בטוח לא קשור לסינכרון
ואם זה כשזה כבר מחובר, הוא אמור לזכור -
@יום-הדין כנראה כי אתה לא עושה סנכרון תנסה ליכנס על ידי הוספת פרופיל תחבר לחשבון ותפעיל סנכרון
@ezerphone
זה קורה לי כשאני עושה כניסה עם סינכרון
ואני מוסים כרום חדש כל פעם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות