בקשת מידע | נוקיה 215 קליטה
-
בעלי אקספרס מפרסמים שה 215 2020 יש לו את כל התדרים שצריכם כאן בארץ מישהו יכול לבדוק אם זה באמת כך שיש לו בדור 4 . לפי אתר הרשמי של נוקיה הגירסא הסינית אין לו את זה. איך הקליטה בתוך מבנים בפרט בבניה צמודה. ואיך המכשיר בכלל? מחפש נואש מכשיר עם קליטה טובה בדור 4
-
בעלי אקספרס מפרסמים שה 215 2020 יש לו את כל התדרים שצריכם כאן בארץ מישהו יכול לבדוק אם זה באמת כך שיש לו בדור 4 . לפי אתר הרשמי של נוקיה הגירסא הסינית אין לו את זה. איך הקליטה בתוך מבנים בפרט בבניה צמודה. ואיך המכשיר בכלל? מחפש נואש מכשיר עם קליטה טובה בדור 4
@יוסי1212 קניתי עשרות ומאוד מרוצה, מדובר במוצר מקורי
-
בעלי אקספרס מפרסמים שה 215 2020 יש לו את כל התדרים שצריכם כאן בארץ מישהו יכול לבדוק אם זה באמת כך שיש לו בדור 4 . לפי אתר הרשמי של נוקיה הגירסא הסינית אין לו את זה. איך הקליטה בתוך מבנים בפרט בבניה צמודה. ואיך המכשיר בכלל? מחפש נואש מכשיר עם קליטה טובה בדור 4
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות