בירור | הדבקה בנתיב android/data
-
היי לכולם, יש לי מכשיר אנדרואיד 13 ללא רוט ואני לא מצליח לבצע הדבקה בנתיב android/data, יש למישהו מושג על סייר מתאים או דרך אחרת שמאפשרת? תודה
-
ק קראנץ' ונילה סימן נושא זה כשאלה ב
-
היי לכולם, יש לי מכשיר אנדרואיד 13 ללא רוט ואני לא מצליח לבצע הדבקה בנתיב android/data, יש למישהו מושג על סייר מתאים או דרך אחרת שמאפשרת? תודה
@קראנץ-ונילה מאנדרואיד 11 ומעלה אין אפשרות כתיבה ב /android/data
אלא א"כ יש לך רוט -
היי לכולם, יש לי מכשיר אנדרואיד 13 ללא רוט ואני לא מצליח לבצע הדבקה בנתיב android/data, יש למישהו מושג על סייר מתאים או דרך אחרת שמאפשרת? תודה
-
היי לכולם, יש לי מכשיר אנדרואיד 13 ללא רוט ואני לא מצליח לבצע הדבקה בנתיב android/data, יש למישהו מושג על סייר מתאים או דרך אחרת שמאפשרת? תודה
@קראנץ-ונילה נראה לי דרך ה MT MANAGER אתה יכול איכשהו לגשת לשם
-
היי לכולם, יש לי מכשיר אנדרואיד 13 ללא רוט ואני לא מצליח לבצע הדבקה בנתיב android/data, יש למישהו מושג על סייר מתאים או דרך אחרת שמאפשרת? תודה
@קראנץ-ונילה תנסה עם x plore ותעדכן
-
@קראנץ-ונילה תנסה עם x plore ותעדכן
@avrasha אקספלור גירסה 4 לא איפשר
@y0508352872
השתמשתי בmt גרסה 2 פרו וזה מה שהראה
קודם זה-

ואז זה-

-
@avrasha אקספלור גירסה 4 לא איפשר
@y0508352872
השתמשתי בmt גרסה 2 פרו וזה מה שהראה
קודם זה-

ואז זה-

ניסיתי שוב, עכשיו הוא כותב לי את זה

-
@קראנץ-ונילה למה אתה לא מנסה עם ADB?
@עדלאידע
אין לי עכשיו מחשב.. -
ניסיתי שוב, עכשיו הוא כותב לי את זה

@קראנץ-ונילה תעביר פשוט את הקבצים דרך האפליקציה עצמה של osm and לנתיב אחר הם נותנים שם איזה חמש אפשרויות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות