בקשת מידע | בקשת מידע | רוט soyes xs 16
-
@מישהו12 יש אפשרות אחרת להכשיר חוץ מרוט. ניסת משהו אחר והצלחת?
-
@מישהו12 יש לך מושג אם קיידרואיד יעבוד על המכשיר הזה?
-
@סאיז-לעבדיג זה דורש פתיחת בוטלואדר.
ולא הצלחתי לפתוח למכשיר הזה בוטלואדר.@מישהו12 בהגדרות של אפשרויות מפתח יש אפשרות של ביטול נעילת של OEM אם אני אבחר באפשרות הזאת אני עדיין לא אוכל לפתוח את הבוטלואדר?
-
@מישהו12 בהגדרות של אפשרויות מפתח יש אפשרות של ביטול נעילת של OEM אם אני אבחר באפשרות הזאת אני עדיין לא אוכל לפתוח את הבוטלואדר?
-
@סאיז-לעבדיג זה תמיד עושים. גם שפותחים כרגיל בוטלואדר
@למה-באתי התכוונתי לשאול את מישהו 12 האם גם לאחר שהוא פתח את ביטול נעילת של OEM הוא עדיין לא הצליח לפתוח את הבוטלואדר
-
@למה-באתי התכוונתי לשאול את מישהו 12 האם גם לאחר שהוא פתח את ביטול נעילת של OEM הוא עדיין לא הצליח לפתוח את הבוטלואדר
-
@סאיז-לעבדיג זה ברור. כי עושים את זה תמיד.
@למה-באתי יש לך מושג מה הייתה יכולה להיות הבעיה שבגללה הבוטלואדר לא נפתח?
-
@למה-באתי יש לך מושג מה הייתה יכולה להיות הבעיה שבגללה הבוטלואדר לא נפתח?
-
@סאיז-לעבדיג אחי אם הוא לא הצליח.. אז כנראה שאין אופציה.
@למה-באתי יש אפשרות לעשות רוט בדרך אחרת או למחוק יישומי מערכת בלי רוט
-
@למה-באתי יש אפשרות לעשות רוט בדרך אחרת או למחוק יישומי מערכת בלי רוט
-
@סאיז-לעבדיג adb - חוזר באיפוס.
אין עוד אופציה לעשיית רוט.@למה-באתי קיידרואיד יעבוד עלהמכשיר או שהוא יקרוס
-
@למה-באתי קיידרואיד יעבוד עלהמכשיר או שהוא יקרוס
@סאיז-לעבדיג
עובד לא קורס ולא כלום
אבל יורד באיפוס מהרקוברי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות