דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. חשמל - כללי
  3. חשמל - שונות
  4. בעיה | טלפון מוטורולה ישן שקבוע ברכב

בעיה | טלפון מוטורולה ישן שקבוע ברכב

מתוזמן נעוץ נעול הועבר חשמל - שונות
6 פוסטים 3 כותבים 94 צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • 4 מנותק
    4 מנותק
    4038
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    שלום
    יש לי טלפון מוטורולה ישן שקבוע ברכב והוא לא נכבה בכיבוי הרכב
    האמת שאין לי בו שום שימוש
    האם יש מישהו שיכול להסביר לי בבקשה איך ניתן לפרק אותו?
    תודה רבה מראש

    א תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • 4 4038

      שלום
      יש לי טלפון מוטורולה ישן שקבוע ברכב והוא לא נכבה בכיבוי הרכב
      האמת שאין לי בו שום שימוש
      האם יש מישהו שיכול להסביר לי בבקשה איך ניתן לפרק אותו?
      תודה רבה מראש

      א מנותק
      א מנותק
      אלי TZA
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @4038 מקובל לעשות פירוק קוסמטי כלומר רק למה שרואים זה די פשוט תפרק את הברגים של התושבת שלו לאוטו ותחתוך את החוט. אתה יכול לעשות אותו דבר לרמקול שלו שברגליים של הנוסע ליד הנהג.
      אם אתה בעניין ומעוניין אתה יכול לעשות פירוק מלא של כל החיווט שלו זה אומר לפתוח את הדשבורד כדי לקבל גישה לחיווט בפנים ולפרק את כולו. אין הרבה משוגעים כמוני שעושים את זה, בטח לא בעלי מקצוע. מפרקים וחותכים את מה שגלוי וזהו.

      4 תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • א אלי TZA

        @4038 מקובל לעשות פירוק קוסמטי כלומר רק למה שרואים זה די פשוט תפרק את הברגים של התושבת שלו לאוטו ותחתוך את החוט. אתה יכול לעשות אותו דבר לרמקול שלו שברגליים של הנוסע ליד הנהג.
        אם אתה בעניין ומעוניין אתה יכול לעשות פירוק מלא של כל החיווט שלו זה אומר לפתוח את הדשבורד כדי לקבל גישה לחיווט בפנים ולפרק את כולו. אין הרבה משוגעים כמוני שעושים את זה, בטח לא בעלי מקצוע. מפרקים וחותכים את מה שגלוי וזהו.

        4 מנותק
        4 מנותק
        4038
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @אלי-TZA תודה על המענה
        אבל הבנתי שאם חותכים את החוטים זה יכול לעשות קצר
        לא כך?

        א A 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • 4 4038

          @אלי-TZA תודה על המענה
          אבל הבנתי שאם חותכים את החוטים זה יכול לעשות קצר
          לא כך?

          א מנותק
          א מנותק
          אלי TZA
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @4038 צודק שכחתי לציין שלפני יש לנתק את המצבר כלומר לשחרר את אחד החיבורים שלו

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • 4 4038

            @אלי-TZA תודה על המענה
            אבל הבנתי שאם חותכים את החוטים זה יכול לעשות קצר
            לא כך?

            A מנותק
            A מנותק
            ARI
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @4038 כמובן גם לבודד את החוטים. אם אתה מצליח לגלות לאיזה פיוז בדיוק חיברואו ולנתק שם הכי טוב.

            א תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • A ARI

              @4038 כמובן גם לבודד את החוטים. אם אתה מצליח לגלות לאיזה פיוז בדיוק חיברואו ולנתק שם הכי טוב.

              א מנותק
              א מנותק
              אלי TZA
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @ARI אם בכלל חיברו לפיוז, אצלי זה פשוט היה מחובר לחיווט של הרדיו.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0

              • התחברות

              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
              • פוסט ראשון
                פוסט אחרון
              0
              • חוקי הפורום
              • פופולרי
              • לא נפתר
              • משתמשים
              • חיפוש גוגל בפורום
              • צור קשר