בעיה | טלפון מוטורולה ישן שקבוע ברכב
-
שלום
יש לי טלפון מוטורולה ישן שקבוע ברכב והוא לא נכבה בכיבוי הרכב
האמת שאין לי בו שום שימוש
האם יש מישהו שיכול להסביר לי בבקשה איך ניתן לפרק אותו?
תודה רבה מראש@4038 מקובל לעשות פירוק קוסמטי כלומר רק למה שרואים זה די פשוט תפרק את הברגים של התושבת שלו לאוטו ותחתוך את החוט. אתה יכול לעשות אותו דבר לרמקול שלו שברגליים של הנוסע ליד הנהג.
אם אתה בעניין ומעוניין אתה יכול לעשות פירוק מלא של כל החיווט שלו זה אומר לפתוח את הדשבורד כדי לקבל גישה לחיווט בפנים ולפרק את כולו. אין הרבה משוגעים כמוני שעושים את זה, בטח לא בעלי מקצוע. מפרקים וחותכים את מה שגלוי וזהו. -
@4038 מקובל לעשות פירוק קוסמטי כלומר רק למה שרואים זה די פשוט תפרק את הברגים של התושבת שלו לאוטו ותחתוך את החוט. אתה יכול לעשות אותו דבר לרמקול שלו שברגליים של הנוסע ליד הנהג.
אם אתה בעניין ומעוניין אתה יכול לעשות פירוק מלא של כל החיווט שלו זה אומר לפתוח את הדשבורד כדי לקבל גישה לחיווט בפנים ולפרק את כולו. אין הרבה משוגעים כמוני שעושים את זה, בטח לא בעלי מקצוע. מפרקים וחותכים את מה שגלוי וזהו.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות