שאלה | הודעות sms בנוקיה 215
-
M massias סימן נושא זה כשאלה ב
-
יש לי נוקיה 215 שאפשר לשלוח בה הודעות sms אבל כשאני שולח זה עושה לי משולש כחול עם סימן קריאה בפנים מה אני עושה?
@massias אין לך קליטה כפרה.
מה כתוב בצד שמאל של מסך הבית (האזור של הסימים)? -
@massias אין לך קליטה כפרה.
מה כתוב בצד שמאל של מסך הבית (האזור של הסימים)?@חיים5299173 לא יש לי קליטה רק זה עושה לי משולש כחול שבתוכו יש סימן קריאה
איך אני מסדר את זה -
@חיים5299173 לא יש לי קליטה רק זה עושה לי משולש כחול שבתוכו יש סימן קריאה
איך אני מסדר את זה@massias אתה יכול לנהל שיחות טלפון?
בנוסף, בדקת שיש לך חבילה של סמסים?
דבר שלישי, בדקת האם ההודעות בסים הזה עובדות בטלפון אחר? -
@massias אתה יכול לנהל שיחות טלפון?
בנוסף, בדקת שיש לך חבילה של סמסים?
דבר שלישי, בדקת האם ההודעות בסים הזה עובדות בטלפון אחר?@חיים5299173 יש לי שיחות יוצאות ולא בדקתי
-
@חיים5299173 יש לי שיחות יוצאות ולא בדקתי
-
@חיים5299173 יש לי שיחות יוצאות ולא בדקתי
@massias כתב בשאלה | הודעות sms בנוקיה 215:
@חיים5299173 יש לי שיחות יוצאות ולא בדקתי
תבדוק את ההודעות בסים הזה עם טלפון אחר.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות