אני צריך טיפה עזרה איך להשתמש במערכת הפעלה של אפל macos
-
@איציק-דייטש לכאורה הדיסק הראשון ברשימה
@A0533057932 אמר באני צריך טיפה עזרה איך להשתמש במערכת הפעלה של אפל macos:
@איציק-דייטש לכאורה הדיסק הראשון ברשימה
מה אמור להיות השם שלו?
-
@איציק-דייטש לכאורה הדיסק הראשון ברשימה
@A0533057932 מה אני צריך להגדיר בהגדרות מסך?
-
@A0533057932 אמר באני צריך טיפה עזרה איך להשתמש במערכת הפעלה של אפל macos:
@איציק-דייטש לכאורה הדיסק הראשון ברשימה
מה אמור להיות השם שלו?
@איציק-דייטש השפיץ העליון בצד שמאל בתמונה שהעלת
-
@איציק-דייטש השפיץ העליון בצד שמאל בתמונה שהעלת
@A0533057932 העדכונים?
-
@A0533057932 העדכונים?
@איציק-דייטש כפי הנראה הדיסק CC GENRALS
-
@איציק-דייטש כפי הנראה הדיסק CC GENRALS
@A0533057932 השפיץ למעלה כמו שאמרת פתח לי עדכונים ועוד כמה דברים
-
@A0533057932 השפיץ למעלה כמו שאמרת פתח לי עדכונים ועוד כמה דברים
@איציק-דייטש תעלה תמונה
-
@איציק-דייטש תעלה תמונה
-
@A0533057932 השפיץ למעלה כמו שאמרת פתח לי עדכונים ועוד כמה דברים
-
@A0533057932 זה הבעיה כבר בדבר הראשון נתקעתי
-
@איציק-דייטש לא זה
בתמונה שהעלת יש על שולחן העבודה שני דיסקים תבחר את העליון מהם -
@איציק-דייטש לא זה
בתמונה שהעלת יש על שולחן העבודה שני דיסקים תבחר את העליון מהם@A0533057932 זה משחק כל שהוא לא יודע איך הוא הגיע לכאן
-
@איציק-דייטש לא זה
בתמונה שהעלת יש על שולחן העבודה שני דיסקים תבחר את העליון מהם -
@איציק-דייטש תעשה הוצא לדיסק הזה
וגם לדיסק שמתחתיו -
@איציק-דייטש תעשה הוצא לדיסק הזה
וגם לדיסק שמתחתיו@A0533057932 הוצאתי את שניהם, מה הלאה?
-
@A0533057932 הוצאתי את שניהם, מה הלאה?
@איציק-דייטש תלחץ על VM ואז על Install VMware tools
-
@איציק-דייטש תלחץ על VM ואז על Install VMware tools
@A0533057932 איפה יש vm????
-
@A0533057932 איפה יש vm????
@איציק-דייטש בסרגל הכלים של התוכנה
כלומר המסגרת העליונה -
@איציק-דייטש בסרגל הכלים של התוכנה
כלומר המסגרת העליונה@A0533057932
איפה? -
@A0533057932
איפה?@איציק-דייטש ומה יש מסביב למסך השחור?
נ.ב. תחפש עם העכבר בראש המסך
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

