בקשת מידע | צריך מסך לנגן רוזיו Z80
-
ש שלמה רביב סימן נושא זה כשאלה ב
-
ש שלמה רביב התייחס לנושא זה ב
-
@שלמה-ברייר כתב בבקשת מידע | צריך מסך לנגן רוזיו Z80:
אשמח לדעת אם מישהו מוכר או שיודע איפה מוכרים
תודה מראש !!בדקת עם המוכר אם הוא מוכן למכור לך?
-
@שלמה-רביב
סליחה על ההקפצהעדין צריך?
-
@שלמה-רביב
סליחה על ההקפצהעדין צריך?
@מה-זה-משנה-אה ממש לא, תודה בכ"א.
-
@שלמה-רביב
סליחה על ההקפצהעדין צריך?
@מה-זה-משנה-אה אני צריך אפשר את הקישור
-
לא קישור
אבל יש חברה של מוזיקה שקוראים לה 24six
והם מוכרים נגן שהוא בעצם z80
אז פשוט תפנה אליהם בטוח יהיה להם
@אוויר-לנשימה -
@מה-זה-משנה-אה אני צריך אפשר את הקישור
@אוויר-לנשימה מישהו יודע מה המחיר בעלי אקספרס? (לי התנפץ קצת ובארץ רצו לקחת לי 250 ובמחיר הזה אני יכול להזמין נגן חדש וישאר לי קצת...)
-
לא קישור
אבל יש חברה של מוזיקה שקוראים לה 24six
והם מוכרים נגן שהוא בעצם z80
אז פשוט תפנה אליהם בטוח יהיה להם
@אוויר-לנשימה@מה-זה-משנה-אה איך אני יוצר איתם קשר
-
לא קישור
אבל יש חברה של מוזיקה שקוראים לה 24six
והם מוכרים נגן שהוא בעצם z80
אז פשוט תפנה אליהם בטוח יהיה להם
@אוויר-לנשימה@מה-זה-משנה-אה הם לא מוכרים מסכים. בדוק!
-
@אוויר-לנשימה
כמה כסף אתה מוכן להשקיע על זה כי מסתבר יקחו לך איזה 150-200 -
@אוויר-לנשימה
כמה כסף אתה מוכן להשקיע על זה כי מסתבר יקחו לך איזה 150-200@מה-זה-משנה-אה לא גג 50 בעלי
-
@מה-זה-משנה-אה הם לא מוכרים מסכים. בדוק!
@NAV-ANUTK
יש את זינג שהם אותו דבר עושים אבל עם Z90 והחליפו לחבר שלי מסך
למה ש24six לא יעשו את זה?עריכה:
זה לא רלוונטי כי הוא מוכן להשקיע גג 50 -
@NAV-ANUTK
יש את זינג שהם אותו דבר עושים אבל עם Z90 והחליפו לחבר שלי מסך
למה ש24six לא יעשו את זה?עריכה:
זה לא רלוונטי כי הוא מוכן להשקיע גג 50@מה-זה-משנה-אה עובדה לי נשבר נגן שלהם והם אמרו לי לקנת נגן חדש.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות