הצעת ייעול | פתיחת קטגוריה למשתמשי נטפרי
-
@אריה-ז יש להם פורום לזה, לא?
חוץ מזה, אני חושב שהברירת מחדל פה היא נטפרי
אם כבר קטגוריה לאלה שאין להם נטפרי

@יוסף-אלחנן והפורום שלהם כבר לא פעיל למעלה משבועיים
-
@יוסף-אלחנן והפורום שלהם כבר לא פעיל למעלה משבועיים
@ישראל-כהן-6 תקלה זמנית
-
@ישראל-כהן-6 תקלה זמנית
@יוסף-אלחנן
זה כבר הרבה זמן זמנית אבל בתקווה שזה יחזור -
@ישראל-כהן-6 תקלה זמנית
@יוסף-אלחנן כתב בהצעת ייעול | פתיחת קטגוריה למשתמשי נטפרי:
@ישראל-כהן-6 תקלה זמנית
נכון אבל תה מסכים שפה יהיה מענה יותר מהיר ורלוונטי
-
@יוסף-אלחנן
זה כבר הרבה זמן זמנית אבל בתקווה שזה יחזור@ישראל-כהן-6 זה קרה רגע לפני החג, ובחג עצמו הם לא התעסקו עם זה
-
@ישראל-כהן-6 זה קרה רגע לפני החג, ובחג עצמו הם לא התעסקו עם זה
@יוסף-אלחנן כתב בהצעת ייעול | פתיחת קטגוריה למשתמשי נטפרי:
ובחג עצמו הם לא התעסקו עם זה
אז מה הרעיון שלהם לחסום כדי לשפר את האתר לפני החג?
-
@יוסף-אלחנן כתב בהצעת ייעול | פתיחת קטגוריה למשתמשי נטפרי:
ובחג עצמו הם לא התעסקו עם זה
אז מה הרעיון שלהם לחסום כדי לשפר את האתר לפני החג?
@שמח-הוא מי אמר שהם חסמו?
-
אני מאמין שרוב המשתמשים כאן הם תחת הסינון של נטפרי, אולי כדאי לעשות קטגוריה מיוחדת לבעיות (לא רק) שיש בזה?
-
@אריה-ז כתב בהצעת ייעול | פתיחת קטגוריה למשתמשי נטפרי:
אני מאמין שרוב המשתמשים כאן הם תחת הסינון של נטפרי, אולי כדאי לעשות קטגוריה מיוחדת לבעיות (לא רק) שיש בזה?
גם אם יפתחו, הרי שהוא יימחק תוך כמה ימים, כשאר השרשורים שפתחו על העניין...
-
@פלמנמוני את השרשורים הם מחקו בגלל שזה לא היה תחת הקטגוריה של 'משתמשי נטפרי' וזה בדיוק הסיבה שרציתי שיפתחו.
אם הם יפתחו קטגוריה כזאת, מה הסיבה שימחקו אותה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות