בירור | מידע לגבי פלאפון Punkt של uni
-
האם יש למישהו התנסות כל שהיא לגבי המכשיר הזה, כמה שאלות:
- האם הוא נח
- האם יש בו אפשרות לתזכיר/יומן/או כל אופציה אחרת לשמור טקסטים
- האם שייך להשיג אותו בחנויות
- כמה הוא עולה
- האם הקניה לדעתך הייתה משתלמת
-
ג גדלות האדם סימן נושא זה כשאלה ב
-
האם יש למישהו התנסות כל שהיא לגבי המכשיר הזה, כמה שאלות:
- האם הוא נח
- האם יש בו אפשרות לתזכיר/יומן/או כל אופציה אחרת לשמור טקסטים
- האם שייך להשיג אותו בחנויות
- כמה הוא עולה
- האם הקניה לדעתך הייתה משתלמת
@גדלות-האדם שאלתי חבר שהיה לו את המכשיר הזהו הוא אמר שהמכשיר מבחינת הקליטה והשמע הוא מכשיר מצוין אבל כתמורה למחיר הוא לא חושב שזה שווה.
הוא קנה את המכשיר בארה"ב (לא ניתן להשיג אותו כאן בארץ) המוכר בחנות אמר לו שהוא מפסיק למכור את המכשיר עקב כך שאין לחברה שירות לקוחות נורמלי.
המחיר בלינק שצירפת הוא $379. -
@שלוםפ מערכת ההפעלה היא Apostrophy
-
האם יש למישהו התנסות כל שהיא לגבי המכשיר הזה, כמה שאלות:
- האם הוא נח
- האם יש בו אפשרות לתזכיר/יומן/או כל אופציה אחרת לשמור טקסטים
- האם שייך להשיג אותו בחנויות
- כמה הוא עולה
- האם הקניה לדעתך הייתה משתלמת
@גדלות-האדם באמזון ניתן לקנות ב-$300 אבל לא את הגרסה הכשרה.
מצורף הלינק למוצר באמזון כאן -
האם יש למישהו התנסות כל שהיא לגבי המכשיר הזה, כמה שאלות:
- האם הוא נח
- האם יש בו אפשרות לתזכיר/יומן/או כל אופציה אחרת לשמור טקסטים
- האם שייך להשיג אותו בחנויות
- כמה הוא עולה
- האם הקניה לדעתך הייתה משתלמת
@גדלות-האדם @סאיז-לעבדיג
או שתשיג את החסות הזו...

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות