בקשת מידע | רעש באוזניות A30I ANKER
-
יש לי אוזניות מהדגם הנז"ל
מהיום בצהריים זה עושה לי רעש סטטי באוזניה הימינית [השמישה יותר..]
פתחתי לע"ע אוזניות אחרות כי אני לא יכול בלי, אבל בסוף אני צריך גם אותם כי הם הכי קטנות ופרקטיות שאני מכיר - אשמח למידע ועזרה איך אפשר לסדר את הנ"ל.ניסיתי לגמור בטריה וכו' לא עוזר מיד אח"כ זה שוב עושה את הרעש [אין לי אחריות בארץ כי קניתי בחנות באלי' - זה מקורי].
תודה רבה -
יש לי אוזניות מהדגם הנז"ל
מהיום בצהריים זה עושה לי רעש סטטי באוזניה הימינית [השמישה יותר..]
פתחתי לע"ע אוזניות אחרות כי אני לא יכול בלי, אבל בסוף אני צריך גם אותם כי הם הכי קטנות ופרקטיות שאני מכיר - אשמח למידע ועזרה איך אפשר לסדר את הנ"ל.ניסיתי לגמור בטריה וכו' לא עוזר מיד אח"כ זה שוב עושה את הרעש [אין לי אחריות בארץ כי קניתי בחנות באלי' - זה מקורי].
תודה רבה@DANIEL-4 ניסית לאפס דרך הקופסה את האוזניות? (כמו כן, האם זה כך בשני המצבים, או רק באחד מהם [כוונתי למצב השתקת רעשים ומצב בלי השתקת רעשים])
-
@DANIEL-4 ניסית לאפס דרך הקופסה את האוזניות? (כמו כן, האם זה כך בשני המצבים, או רק באחד מהם [כוונתי למצב השתקת רעשים ומצב בלי השתקת רעשים])
@חובבן-מקצועי כתב בבקשת מידע | רעש באוזניות A30I ANKER:
@DANIEL-4 ניסית לאפס דרך הקופסה את האוזניות? (כמו כן, האם זה כך בשני המצבים, או רק באחד מהם [כוונתי למצב השתקת רעשים ומצב בלי השתקת רעשים])
איך מאפסים שם?
רק באחת השניה תקינה לגמרי.
תודה רבה!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות