עזרה | המחשב לא מגיב בכלל
-
@מישהו12 לא
הרשת עוברת דרך החיבור הראשי במחשב -
@מישהו12 לא
הרשת עוברת דרך החיבור הראשי במחשב@A0533057932 אמר בעזרה | המחשב לא מגיב בכלל:
@מישהו12 לא
הרשת עוברת דרך החיבור הראשי במחשבאהה.
עשיתי גם שאני גורר קבצים מהמכונה למחשב והפוך ממש נוח -
@מישהו12 זה גם אצלי ככה עם פילטר של TECHLOQ זה פשוט מתיישב על כרטיס הרשת
-
@A0533057932 אמר בעזרה | המחשב לא מגיב בכלל:
@מישהו12 לא
הרשת עוברת דרך החיבור הראשי במחשבאהה.
עשיתי גם שאני גורר קבצים מהמכונה למחשב והפוך ממש נוח@מישהו12 אמר בעזרה | המחשב לא מגיב בכלל:
אהה.
עשיתי גם שאני גורר קבצים מהמכונה למחשב והפוך ממש נוחאתה הרי בכל זאת נמצא בתוך חלונית של ווינדוס...
-
@מישהו12 אמר בעזרה | המחשב לא מגיב בכלל:
אהה.
עשיתי גם שאני גורר קבצים מהמכונה למחשב והפוך ממש נוחאתה הרי בכל זאת נמצא בתוך חלונית של ווינדוס...
@שלמה-ווייס אמר בעזרה | המחשב לא מגיב בכלל:
@מישהו12 אמר בעזרה | המחשב לא מגיב בכלל:
אהה.
עשיתי גם שאני גורר קבצים מהמכונה למחשב והפוך ממש נוחאתה הרי בכל זאת נמצא בתוך חלונית של ווינדוס...
זה מצריך התקנה של דרייברים על הxp והגדרות סתם ככה לא עובד
-
@שלמה-ווייס אמר בעזרה | המחשב לא מגיב בכלל:
@מישהו12 אמר בעזרה | המחשב לא מגיב בכלל:
אהה.
עשיתי גם שאני גורר קבצים מהמכונה למחשב והפוך ממש נוחאתה הרי בכל זאת נמצא בתוך חלונית של ווינדוס...
זה מצריך התקנה של דרייברים על הxp והגדרות סתם ככה לא עובד
@מישהו12 לא קשור את הדרייברים אתה צריך בכדי שהתוכנה תתחבר לחומרה
-
@מישהו12 לא קשור את הדרייברים אתה צריך בכדי שהתוכנה תתחבר לחומרה
@שלמה-ווייס אמר בעזרה | המחשב לא מגיב בכלל:
@מישהו12 לא קשור את הדרייברים אתה צריך בכדי שהתוכנה תתחבר לחומרה
בסדר,העיקר שזה נוח
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות