בקשת מידע | איך עושים תיקיה משותפת?
-
הדרך הפשוטה זה בהגדרות vm. לבחור את המחשב הזה ושם יש אופציה של שיתוף להגדיר תקיה משותפת גם בוינדוס וגם באובונטו.
החיסרון - נדרש להתקין גרסת guest על אותו מחשב אובונטו. עייני באתר שלהם להורידהדרך השניה זה הפעלת תקיה משותפת באמצעות smb או nfs באמצעות כמה פקודות powershell פשוטות וגם בלינוקס. את מגדירה בשניהם את התקיה המשותפת.
זה הדרך הבטוחה ונוחה אם כי נדרש מעט פקודות. תעזרי בgpt לזה -
הדרך הפשוטה זה בהגדרות vm. לבחור את המחשב הזה ושם יש אופציה של שיתוף להגדיר תקיה משותפת גם בוינדוס וגם באובונטו.
החיסרון - נדרש להתקין גרסת guest על אותו מחשב אובונטו. עייני באתר שלהם להורידהדרך השניה זה הפעלת תקיה משותפת באמצעות smb או nfs באמצעות כמה פקודות powershell פשוטות וגם בלינוקס. את מגדירה בשניהם את התקיה המשותפת.
זה הדרך הבטוחה ונוחה אם כי נדרש מעט פקודות. תעזרי בgpt לזה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות