עזרה | הודעת שגיאה בתוכנת עדכון גירסה של 4X4
-
ניסיתי לעדכן את הגירסה של הפלאפון וקיבלתי הודעה שההתקנה נכשלה וההודעה הזאת:Error: [PS2264]Open port failed
מישהו יודע מה זה אומר? -
@השטייגעניסט שכוייח!
ראיתי שצריך ללחוץ על 1-7 שניות אחרי שלוחצים על התחלה מישהו יכול להסביר לי מה זה התחלה? -
@השטייגעניסט שכוייח!
ראיתי שצריך ללחוץ על 1-7 שניות אחרי שלוחצים על התחלה מישהו יכול להסביר לי מה זה התחלה?פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@השטייגעניסט בתוכנה אין כפתור התחלה ולחיצבה על 1 -7 שניות בפלאפון מכובה לא עושה כלום
נ.ב. נראה לי כדאי שתענה בנושא החדש
(עם מישהו בעתיד יחפש את זה) -
ש שלוימי ג סימן נושא זה כשאלה ב
-
ש שלוימי ג סימן נושא זה כנפתר ב
-
@השטייגעניסט בתוכנה אין כפתור התחלה ולחיצבה על 1 -7 שניות בפלאפון מכובה לא עושה כלום
נ.ב. נראה לי כדאי שתענה בנושא החדש
(עם מישהו בעתיד יחפש את זה) -
-
@השטייגעניסט תעבור לנושא החדש
@שלוימי-ג כתב בעזרה | הודעת שגיאה בתוכנת עדכון גירסה של 4X4:
@השטייגעניסט תעבור לנושא החדש
שם זה לא הנושא, ונראה שהוא כבר טופל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות