שאלה | האם נחסמה האפשרות להורדת קבצים דרך F12?
-
עד לא מזמן היה את האפשרות המוכרת להורדת קבצים כגון סרטונים מיוטיוב וכו' דרך מקש ה- F12 (או קליק ימני בעכבר - וא בדיקה)
היום בדקתי שוב וגיליתי שהאפשרות נעלמה.עוד מישהו נתקל בזה?
@מוטי-יוזף כפי הנראה זה תלוי באתר שממנו אתה מנסה להוריד
-
@מוטי-יוזף כפי הנראה זה תלוי באתר שממנו אתה מנסה להוריד
@A0533057932 ניסיתי כבר בכמה וכמה אתרים, כמו כן גם ניסיתי באתרים שהצלחתי לפני פחות מחודש
-
עד לא מזמן היה את האפשרות המוכרת להורדת קבצים כגון סרטונים מיוטיוב וכו' דרך מקש ה- F12 (או קליק ימני בעכבר - וא בדיקה)
היום בדקתי שוב וגיליתי שהאפשרות נעלמה.עוד מישהו נתקל בזה?
@מוטי-יוזף מיוטיוב? לא נראה לי שיכלו אי פעם ככה...
בכל אופן, זה תלוי לפי סוגי איחסון של אתרים.
ויש אתרים שערכו שינויים כלשהם באיחסון ואז הדרך הזו כבר לא רלוונטית
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות