צילומסך במקש ps
-
@משה-מזרחי איפה בהגדרות?
-
@משה-מזרחי איפה בהגדרות?
-
@שמעון-לאופר לא צריך תוכנות
מספיק מקש וינדוס+שיפט+S -
@שמעון-לאופר לא צריך תוכנות
מספיק מקש וינדוס+שיפט+S@לעכשיו אמר בצילומסך במקש ps:
@שמעון-לאופר לא צריך תוכנות
מספיק מקש וינדוס+שיפט+Sאתה מכיר את התוכנה?
כי בתוכנה יש לך הרבה אפשרויות של הדגשה וצבע וכו'
וסתם זה יותר קל כי אתה מגדיר מקש אחד! ולא 3 מקשים
כמו הברירת מחדל שהצעת כאן שיש בווינדוס 10
תודה בכל אופן
אבל כדאי לך להכיר את התוכנה הפשוטה הזו -
@שמעון-לאופר
בתוכנה הזאת אפשר
https://mitmachim.top/post/5024@משה-מזרחי אמר בצילומסך במקש ps:
@שמעון-לאופר
בתוכנה הזאת אפשר
https://mitmachim.top/post/5024איפה אני מוצא את זה-זה לא נפתח לי ולא נהיה לי קיצור דרך, אז איך נקרא היישום הזה במחשב?
-
@שמעון-לאופר
אמור להיות בשורת המשימות, בחץ הקטן@שמואל-ש
@משה-מזרחי אמר בצילומסך במקש ps:@שמעון-לאופר
אמור להיות בשורת המשימות, בחץ הקטן@שמעון-לאופר אמר בצילומסך במקש ps:
@משה-מזרחי אמר בצילומסך במקש ps:
@שמעון-לאופר
אמור להיות בשורת המשימות, בחץ הקטןזה?

-
@שמואל-ש
@משה-מזרחי אמר בצילומסך במקש ps:@שמעון-לאופר
אמור להיות בשורת המשימות, בחץ הקטן@שמעון-לאופר אמר בצילומסך במקש ps:
@משה-מזרחי אמר בצילומסך במקש ps:
@שמעון-לאופר
אמור להיות בשורת המשימות, בחץ הקטןזה?

זה?
התכוונת לזה כנראה, לא רואים תמונה בציטוט

-
@שמואל-ש
@משה-מזרחי אמר בצילומסך במקש ps:@שמעון-לאופר
אמור להיות בשורת המשימות, בחץ הקטן@שמעון-לאופר אמר בצילומסך במקש ps:
@משה-מזרחי אמר בצילומסך במקש ps:
@שמעון-לאופר
אמור להיות בשורת המשימות, בחץ הקטןזה?

@משה-מזרחי נפתח לי חלון אינטרנט-זה עובד על אינטרנט???
-
@משה-מזרחי נפתח לי חלון אינטרנט-זה עובד על אינטרנט???
-
@משה-מזרחי אז איך אני פותח משם את היישום עצמו-לא לעשות צילום מסך
-
@משה-מזרחי אז איך אני פותח משם את היישום עצמו-לא לעשות צילום מסך
-
@משה-מזרחי זה מה שהיה מוגדר אצלי!

ועכשיו באמת עובד....
כנראה זו התוכנה שהיתה לי מראש!
תודה רבה!!!!@שמעון-לאופר אמר בצילומסך במקש ps:
@משה-מזרחי זה מה שהיה מוגדר אצלי!

ועכשיו באמת עובד....
כנראה זו התוכנה שהיתה לי מראש!
תודה רבה!!!!לראות את זה
-
@משה-מזרחי נפתח לי חלון אינטרנט-זה עובד על אינטרנט???
@שמואל-ש תמיד בהתחלה זה פותח כרטיסיה בדפדפן
אבל זה לא קשור -
@שמעון-לאופר אמר בצילומסך במקש ps:
@משה-מזרחי זה מה שהיה מוגדר אצלי!

ועכשיו באמת עובד....
כנראה זו התוכנה שהיתה לי מראש!
תודה רבה!!!!לראות את זה
-
@שמואל-ש תמיד בהתחלה זה פותח כרטיסיה בדפדפן
אבל זה לא קשור@שמעון-לאופר

את זה -
@שמעון-לאופר

את זה -
-
-
@שמואל-ש אמר בצילומסך במקש ps:
@משה-מזרחי אמר בצילומסך במקש ps:
מקש ימני על הסמל בתוך החץ בשורת המשימות
ואז?
בסדר הסתדרתי
תודה!!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות