בקשת מידע | רוט לboox go 6
-
כמה זה אנדרואיד?
יש אופציה לפתוח מפתחים וניפוי באגים.
איזה גירסת אנדרואיד זה?
האם יש לו את קבצי הקושחה לצורך עשיית רוט.
הרמידיק שלו עובד.יש את המדריך שלו הזה https://xdaforums.com/t/how-to-root-a-onyx-boox-tab-ultra.4701632/
אבל זה לא הדגם שלי
-
כמה זה אנדרואיד?
יש אופציה לפתוח מפתחים וניפוי באגים.
איזה גירסת אנדרואיד זה?
האם יש לו את קבצי הקושחה לצורך עשיית רוט.
הרמידיק שלו עובד.יש את המדריך שלו הזה https://xdaforums.com/t/how-to-root-a-onyx-boox-tab-ultra.4701632/
אבל זה לא הדגם שלי
-
כמה זה אנדרואיד?
יש אופציה לפתוח מפתחים וניפוי באגים.
איזה גירסת אנדרואיד זה?
האם יש לו את קבצי הקושחה לצורך עשיית רוט.
הרמידיק שלו עובד.יש את המדריך שלו הזה https://xdaforums.com/t/how-to-root-a-onyx-boox-tab-ultra.4701632/
אבל זה לא הדגם שלי
@למה-באתי כתב בבקשת מידע | רוט לboox go 6:
איזה גירסת אנדרואיד זה?
11
האם יש לו את קבצי הקושחה לצורך עשיית רוט.
אולי כאן יש משהו. וגם אם לא זה המקום לברר, יש שם אחד בשם Renate מומחה בזה
https://www.mobileread.com/forums/showthread.php?t=366222 -
M MAKRO התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות