המלצה | הסתרת הכיתוב שיש בהפעלת המכשיר כשהבוטלאודר פתוח בנגן M36
-
@ezerphone עובד
-
@ezerphone עובד
-
מה עשית לקובץ lk כדי שהכיתוב יוסתר?
@ezerphone כתב בהמלצה | הסתרת הכיתוב שיש בהפעלת המכשיר כשהבוטלאודר פתוח בנגן M36:
השאלה אם הוא מבטל גם את החמש שניות
לא נראה לי
-
מה עשית לקובץ lk כדי שהכיתוב יוסתר?
@ezerphone כתב בהמלצה | הסתרת הכיתוב שיש בהפעלת המכשיר כשהבוטלאודר פתוח בנגן M36:
השאלה אם הוא מבטל גם את החמש שניות
לא נראה לי
-
@ezerphone תוכל לפרט?
כי אני צריך את זה לכמה מכשירים אחרים
ניסתי את הקובץ וזה הסיר את הכיתוב אבל את ה5 שניות לא נראה לי שזה הוריד -
@ezerphone תוכל לפרט?
כי אני צריך את זה לכמה מכשירים אחרים
ניסתי את הקובץ וזה הסיר את הכיתוב אבל את ה5 שניות לא נראה לי שזה הוריד -
@הסקרן כתב בהמלצה | הסתרת הכיתוב שיש בהפעלת המכשיר כשהבוטלאודר פתוח בנגן M36:
ניסתי את הקובץ וזה הסיר את הכיתוב אבל את ה5 שניות לא נראה לי שזה הוריד
מוזר אבל עשיתי לפי מדריך לא יודע
@ezerphone כתב בהמלצה | הסתרת הכיתוב שיש בהפעלת המכשיר כשהבוטלאודר פתוח בנגן M36:
מוזר אבל עשיתי לפי מדריך לא יודע
תן קישור למדריך
-
@ezerphone כתב בהמלצה | הסתרת הכיתוב שיש בהפעלת המכשיר כשהבוטלאודר פתוח בנגן M36:
מוזר אבל עשיתי לפי מדריך לא יודע
תן קישור למדריך
-
-
@ezerphone כתב בהמלצה | הסתרת הכיתוב שיש בהפעלת המכשיר כשהבוטלאודר פתוח בנגן M36:
מוזר אבל עשיתי לפי מדריך לא יודע
תן קישור למדריך
@הסקרן כתב בהמלצה | הסתרת הכיתוב שיש בהפעלת המכשיר כשהבוטלאודר פתוח בנגן M36:
@ezerphone כתב בהמלצה | הסתרת הכיתוב שיש בהפעלת המכשיר כשהבוטלאודר פתוח בנגן M36:
מוזר אבל עשיתי לפי מדריך לא יודע
תן קישור למדריך
https://mitmachim.top/topic/82251/מדריך-מחיקת-אזהרת-orange-state-לאחר-פתיחת-בוטלאודור
-
@הסקרן כתב בהמלצה | הסתרת הכיתוב שיש בהפעלת המכשיר כשהבוטלאודר פתוח בנגן M36:
@ezerphone כתב בהמלצה | הסתרת הכיתוב שיש בהפעלת המכשיר כשהבוטלאודר פתוח בנגן M36:
מוזר אבל עשיתי לפי מדריך לא יודע
תן קישור למדריך
https://mitmachim.top/topic/82251/מדריך-מחיקת-אזהרת-orange-state-לאחר-פתיחת-בוטלאודור
@שניאור-שמח וואלה לא ראיתי סורי מ @פראירי
אני חיפשתי את זה הרבה ושראיתי שלא מצאתי אז אמרתי אני אעלה
@צוות-פיקוח נשמח אם תוכלו למחוק את הנושא -
@ezerphone זה מאוד נחמד מצידך שהעלת את זה לתועלת הציבור
רק רציתי להזכיר לך שהקובץ הזה שונה בין הגרסא עם הOTG לבין הגרסא בלי הOTG -
@ezerphone זה מאוד נחמד מצידך שהעלת את זה לתועלת הציבור
רק רציתי להזכיר לך שהקובץ הזה שונה בין הגרסא עם הOTG לבין הגרסא בלי הOTG -
@ezerphone זה מאוד נחמד מצידך שהעלת את זה לתועלת הציבור
רק רציתי להזכיר לך שהקובץ הזה שונה בין הגרסא עם הOTG לבין הגרסא בלי הOTG
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות