רעיון | תוסף google translate לפיירפוקס
-
אחד המכשולים המרכזיים למעבר לפיירפוקס הוא חוסר בתרגום הדף - מה שקיים בכרום.
עלה לי רעיון - לא בדקתי כלום עליו (כל מה שאכתוב פה יתכן שהוא לא ניתן לביצוע):
באם יש api של התרגום של גוגל, ניתן אולי ליצור סקריפט שיקח כל מחרוזת טקסט מקוד הhtml של הדף, ישלח לAPI של גוגל, ויחזיר מתורגם.
מה אומרים?
@chv ?
כמו שכתבתי כבר בעבר זוהי הסיבה הכמעט יחידה שאני לא עברתי עדיין לפיירפוקס. -
אחד המכשולים המרכזיים למעבר לפיירפוקס הוא חוסר בתרגום הדף - מה שקיים בכרום.
עלה לי רעיון - לא בדקתי כלום עליו (כל מה שאכתוב פה יתכן שהוא לא ניתן לביצוע):
באם יש api של התרגום של גוגל, ניתן אולי ליצור סקריפט שיקח כל מחרוזת טקסט מקוד הhtml של הדף, ישלח לAPI של גוגל, ויחזיר מתורגם.
מה אומרים?
@chv ?
כמו שכתבתי כבר בעבר זוהי הסיבה הכמעט יחידה שאני לא עברתי עדיין לפיירפוקס.@יאנג-בוי מה רע בתוספים הקיימים?
https://addons.mozilla.org/he/firefox/addon/s3_translator/ -
אחד המכשולים המרכזיים למעבר לפיירפוקס הוא חוסר בתרגום הדף - מה שקיים בכרום.
עלה לי רעיון - לא בדקתי כלום עליו (כל מה שאכתוב פה יתכן שהוא לא ניתן לביצוע):
באם יש api של התרגום של גוגל, ניתן אולי ליצור סקריפט שיקח כל מחרוזת טקסט מקוד הhtml של הדף, ישלח לAPI של גוגל, ויחזיר מתורגם.
מה אומרים?
@chv ?
כמו שכתבתי כבר בעבר זוהי הסיבה הכמעט יחידה שאני לא עברתי עדיין לפיירפוקס.@יאנג-בוי אמר ברעיון | תוסף google translate לפיירפוקס:
ישלח לAPI של גוגל
עיין כאן בבעיה שבזה
@Men770 אמר בג'אווה סקריפט מישהו מבין?HTML?:יש לגוגל מנגנון הגנה נגד סקריפטים כאלו..
-
@יאנג-בוי מה רע בתוספים הקיימים?
https://addons.mozilla.org/he/firefox/addon/s3_translator/@יוסי-מחשבים אמר ברעיון | תוסף google translate לפיירפוקס:
@יאנג-בוי מה רע בתוספים הקיימים?
https://addons.mozilla.org/he/firefox/addon/s3_translator/חסום בנטפרי
-
@יוסי-מחשבים אמר ברעיון | תוסף google translate לפיירפוקס:
@יאנג-בוי מה רע בתוספים הקיימים?
https://addons.mozilla.org/he/firefox/addon/s3_translator/חסום בנטפרי
-
@יוסי-מחשבים ניסיתי וזה מה שכתוב

-
א אלישי העביר נושא זה מ-מחשבים וטכנולוגיה ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות