בקשה | גירסה לנגן M36 אנדרואיד 15
-
@ezerphone כתב בבקשה | גירסה לנגן M36 אנדרואיד 15:
@מישהו12 כנראה שכן יש בעיה של גודל מחיצה

א. להבא אשמח שתעלה תמונות בצורה שנוח להסתכל עליהם, בלי לסובב את הראש

ב. זה לא שגיאה של גודל המחיצה. אאל"ט זה מוצג גם בצריבה תקינה.
תעלה תמונה של כל המסך, לא רק של השורה הזו. -
@ezerphone כתב בבקשה | גירסה לנגן M36 אנדרואיד 15:
@מישהו12 יש שם גם שגיאה
אם אתה רוצה עזרה, ספק את המידע שביקשתי. אני לא נביא.
-
@ezerphone כתב בבקשה | גירסה לנגן M36 אנדרואיד 15:
@מישהו12 יש שם גם שגיאה
אם אתה רוצה עזרה, ספק את המידע שביקשתי. אני לא נביא.
-
@ezerphone המחיצה לא קיימת.
רק רגעעריכה: תנסה רק system, לא system_a
-
@ezerphone בתוך fastboot reboot fastboot?
אז כנראה המכשיר לא תומך בצריבת system לבד, ותצטרך לערוך את הsuper
-
@מישהו12 יש מדריך של טריפל איך עורכים ואיך מקפלים ואז פשוט ץעתיק את הסיסטם בתוך הסופר במקום הסיסטם הישן.
ככה נראה לי.
לא התנסתי בכך. -
@מישהו12 יש מדריך של טריפל איך עורכים ואיך מקפלים ואז פשוט ץעתיק את הסיסטם בתוך הסופר במקום הסיסטם הישן.
ככה נראה לי.
לא התנסתי בכך.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
