בלוטוס למחשב נייח
-
@MB1111 נראה לי שאם מוסיפים לו כרטיס רשת WIFI זה יגיע עם בלוטוס'
-
@MB1111 מה רע בצ'יפ בלוטוס' זה יהיה "מותקן" על המחשב בדיוק כמו בלוטוס' מובנה
-
@MB1111 מה רע בצ'יפ בלוטוס' זה יהיה "מותקן" על המחשב בדיוק כמו בלוטוס' מובנה
@שלמה-ווייס אני במשרד ולא מתאים לי עם אונקי .
יש אופציה להתקנה? -
@שלמה-ווייס אני במשרד ולא מתאים לי עם אונקי .
יש אופציה להתקנה? -
-
@MB1111 אני לא בדיוק מבין לאן אתה חותר עם הבלוטוס' הזה, במחשב נייך אין בלוטוס' וצריך לחבר לו מבפנים או מבחוץ (-הכי פשוט) אין כזה דבר להתקין בלוטוס' על המחשב כמו שאי אפשר להתקין מנוע סילון על המחשב, מובן?!
-
@MB1111 בהתחלה חשבתי מחשב נייד ואתה לא רוצה סתם לתפוס יציאות ושאתה רוצה משהו פנימי
אבל אם זה נייח זה הכי קל, כי בדרך כלל יש תמיד הרבה יציאות USB למחשב נייח
אתה פשוט קונה חלק קטן מאוד שעולה בערך 40-50 שקל מחבר אותו לחיבור USB מאחורי המחשב וזהו
סתם דוגמא לחלק כזה

-
@MB1111 בהתחלה חשבתי מחשב נייד ואתה לא רוצה סתם לתפוס יציאות ושאתה רוצה משהו פנימי
אבל אם זה נייח זה הכי קל, כי בדרך כלל יש תמיד הרבה יציאות USB למחשב נייח
אתה פשוט קונה חלק קטן מאוד שעולה בערך 40-50 שקל מחבר אותו לחיבור USB מאחורי המחשב וזהו
סתם דוגמא לחלק כזה

-
@bbn אמר בבלוטוס למחשב נייח:
שעולה בערך 40-50 שקל
תן לי לגלות לך שזה אולי המחירים בארץ אבל באיביי או עלי אקספרס זה בין שקל וחצי (הזולים) לחמש (היקרים)...
@klopkk אמר בבלוטוס למחשב נייח:
אבל באיביי או עלי אקספרס זה בין שקל וחצי (הזולים) לחמש (היקרים)...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

