מדריך | ג'לי סטאר - Jelly star - האשכול המרכזי
-
אני משתמש באאירפודס פרו 2 עם הגלי סטאר.
התקנתי את liberpods וזה נראה מדהים אבל לא עובד בפועל בלי רוט .
יש משהו עם רוט שניסה להתקין ועבד לו? -
-
ראיתי שיש בגלי 2e כמה דברים בארגז כלים שאין לי בגלי סטאר. יש דרך להוסיף אותם?
יש עוד דברים שניתן להוסיף לו?
יש שם מודד דופק וניקוי עצמי למיקרופון וכדומה -
@aass אני חושב שיש אותם בגירסאות החדשות.
אם יש לך רוט אתה יכול להחליף אותה עם החדשה, כמובן שים לב להרשאות. -
נשבר לי המכשיר Jelly star
אני מחפש לקנות אחד חדש למי שיש למכור אפילו מעט משומש אשמח שיצור איתי קשר.@שער-השמים
אם זה רק מסך אתה יכול להזמין מסך בלבד -
אני רוצה לעשות רוט למכשיר שלי. חיפשתי את הגירסה התואמת בדרייב ולא מצאתי גירסה זהה. כמו כן רציתי לדעת האם חובה להסיר את החסימה mdm שיש לי.
זו הגרסה שלי -
![Screenshot_20260208-235358[1].png](/assets/uploads/files/1770660804623-screenshot_20260208-235358-1.png)
זה מה שיש בדרייב -

-
@aass אצלי יש את הגירסא הזאת בדרייב הרשמי.
https://drive.google.com/file/d/1w0ZDVQJX5wjX6TN_8R9VmtzaKBZ-AMR1/view?usp=drive_link
-
@נוחעם-FM
זו אותה גרסה? המספר קצת שונה
זה בדרייב - 2025050910_g58v89c2k_dfl_eea
שלי - 20250909-1202
מאיזו תיקייה אני אמור לבחור -

-
@נוחעם-FM
זו אותה גרסה? המספר קצת שונה
זה בדרייב - 2025050910_g58v89c2k_dfl_eea
שלי - 20250909-1202
מאיזו תיקייה אני אמור לבחור -

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
