דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. עזרה הדדית - אנדרואיד
  4. מדריך | ג'לי סטאר - Jelly star - האשכול המרכזי

מדריך | ג'לי סטאר - Jelly star - האשכול המרכזי

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - אנדרואיד
310 פוסטים 44 כותבים 19.9k צפיות 49 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ה הרשוש

    @aass טלפון.zip

    בדקתי שהאפליקציה מעודכנת בגוגל פליי. אני מקווה שזה מה שהתכוונתי מעודכן

    A מנותק
    A מנותק
    aass
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #294

    @הרשוש
    מעולה, תודה רבה

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • B מנותק
      B מנותק
      b3b3b3b3b3
      כתב נערך לאחרונה על ידי b3b3b3b3b3
      #295

      יש לי ג'לי 2E כמה שנים, רוצה להחליף לסטאר, בשלי הורדתי לבד בשורות פקודה את החנות יוטיוב וכדו', ושיניתי IEMI לפי ההוראות ממשה 144 זכור לטובה,
      בסטאר גם אוכל לעשות את זה? נגיד שאקנה מחיימקה, כי ראיתי פה איזה אזהרה לא להתעסק עם הגירסה החדשה
      נ.ב. אני בכלל לא מייבין חזק בעניין, מה שעשיתי היה עם הורואת ברורות,

      אזולאיא תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • B b3b3b3b3b3

        יש לי ג'לי 2E כמה שנים, רוצה להחליף לסטאר, בשלי הורדתי לבד בשורות פקודה את החנות יוטיוב וכדו', ושיניתי IEMI לפי ההוראות ממשה 144 זכור לטובה,
        בסטאר גם אוכל לעשות את זה? נגיד שאקנה מחיימקה, כי ראיתי פה איזה אזהרה לא להתעסק עם הגירסה החדשה
        נ.ב. אני בכלל לא מייבין חזק בעניין, מה שעשיתי היה עם הורואת ברורות,

        אזולאיא מנותק
        אזולאיא מנותק
        אזולאי
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #296

        @b3b3b3b3b3 את שתי הדברים אפשר גם בג'לי סטאר, שינוי IMEI והסרת אפליקציות באמצעות שורת הפקודה
        אבל, יש לי תחושה שאז היה לך רוט דהיינו גישה לשורש המערכת, אם זה נכון אז יש הבדל קטן, שבלי רוט האפליקציות לא יימחקו לחלוטין.
        אם יש לך עוד שאלות, מוזמן לשאול

        B תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • אזולאיא אזולאי

          @b3b3b3b3b3 את שתי הדברים אפשר גם בג'לי סטאר, שינוי IMEI והסרת אפליקציות באמצעות שורת הפקודה
          אבל, יש לי תחושה שאז היה לך רוט דהיינו גישה לשורש המערכת, אם זה נכון אז יש הבדל קטן, שבלי רוט האפליקציות לא יימחקו לחלוטין.
          אם יש לך עוד שאלות, מוזמן לשאול

          B מנותק
          B מנותק
          b3b3b3b3b3
          כתב נערך לאחרונה על ידי b3b3b3b3b3
          #297

          @אזולאי
          עכשיו באפליקציות שמחקתי בשורת פקודה.
          ברשימת האפ' בהגדרות רשום, לא מותקן עבור משתמש זה, זה אומר שיש לי רוט?

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • יאנג בויי מנותק
            יאנג בויי מנותק
            יאנג בוי
            מדריכים
            כתב נערך לאחרונה על ידי יאנג בוי
            #298

            הביאו פה פעם בפורום פתרון למקשים שלא עובדים בשעת שיחה. (איזשהו קוד בחייגן ואז הגדרה כלשהי בפנים.)
            אצלי זה עבד מעולה.
            כעת אני מחפש איפה זה היה (בשביל חבר) ולא מוצא.
            מישהו זוכר מה זה ואיפה זה היה?

            נוחעם FMנ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • יאנג בויי יאנג בוי

              הביאו פה פעם בפורום פתרון למקשים שלא עובדים בשעת שיחה. (איזשהו קוד בחייגן ואז הגדרה כלשהי בפנים.)
              אצלי זה עבד מעולה.
              כעת אני מחפש איפה זה היה (בשביל חבר) ולא מוצא.
              מישהו זוכר מה זה ואיפה זה היה?

              נוחעם FMנ מנותק
              נוחעם FMנ מנותק
              נוחעם FM
              מדריכים
              כתב נערך לאחרונה על ידי נוחעם FM
              #299

              @יאנג-בוי https://mitmachim.top/post/1028132
              אגב זה נמצא ב ''מדריכים אנדרואיד'' הנושא הראשון. נעוץ...

              הפעלת שלוחות בVoLTE

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • צ מנותק
                צ מנותק
                צבי דב כהנוביץ
                כתב נערך לאחרונה על ידי צבי דב כהנוביץ
                #300

                האם בתכלס יש אפשרות לצרוב לו גירסא שחוסמת לחלוטין את האינטרנט, אבל לא קיידרואיד או כל אפליקצייה חיצונית אחרת? (כי זה זולל הרבה יותר סוללה ככה), ואם מישהו יוכל לעשות לי את זה או שהוא מכיר מישהו שיעשה לי את זה, בתשלום מלא כמובן, אשמח מאוד!!!

                נוחעם FMנ ת 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • צ מנותק
                  צ מנותק
                  צבי דב כהנוביץ
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #301

                  ועוד משהו, האם מישהו יודע האם אפשר להתקין את אפליקציית המצלמה של גוגל על הסטאר ועל ה E2 והאם אחרי ההתקנות הנ"ל יהיה פער יותר משמעותי לטובת הסטאר? (הגמיני טוען שכן...)

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • צ צבי דב כהנוביץ

                    האם בתכלס יש אפשרות לצרוב לו גירסא שחוסמת לחלוטין את האינטרנט, אבל לא קיידרואיד או כל אפליקצייה חיצונית אחרת? (כי זה זולל הרבה יותר סוללה ככה), ואם מישהו יוכל לעשות לי את זה או שהוא מכיר מישהו שיעשה לי את זה, בתשלום מלא כמובן, אשמח מאוד!!!

                    נוחעם FMנ מנותק
                    נוחעם FMנ מנותק
                    נוחעם FM
                    מדריכים
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #302

                    @צבי-דב-כהנוביץ כתב במדריך | ג'לי סטאר - Jelly star - האשכול המרכזי:

                    האם בתכלס יש אפשרות לצרוב לו גירסא שחוסמת לחלוטין את האינטרנט

                    בהחלט אפשרי. ויש פה בפורום גם מדריכים איך לעשות את זה לבד.
                    ויש גם שצורבים גירסאות כגון
                    @YYSS כתב בבירור | גירסה כשרה לג'לי סטאר - תתייגו רלוונטים:

                    אני עושה גרסאות לגילי סטאר במאה שח לכל המעונין 0527659877

                    אם לא תמצא אף אחד אחר.. אני גם עושה. אבל כרגע אני לא כ''כ יכול.

                    לגבי המצלמה אני לא בטוח שהבנתי את השאלה אבל החומרה של המצלמה בג'לי סטאר יותר טובה בהרבה מבג'לי 2e ולא ישנה את זה שום אפליקציה שתתקין.

                    הפעלת שלוחות בVoLTE

                    צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • נוחעם FMנ נוחעם FM

                      @צבי-דב-כהנוביץ כתב במדריך | ג'לי סטאר - Jelly star - האשכול המרכזי:

                      האם בתכלס יש אפשרות לצרוב לו גירסא שחוסמת לחלוטין את האינטרנט

                      בהחלט אפשרי. ויש פה בפורום גם מדריכים איך לעשות את זה לבד.
                      ויש גם שצורבים גירסאות כגון
                      @YYSS כתב בבירור | גירסה כשרה לג'לי סטאר - תתייגו רלוונטים:

                      אני עושה גרסאות לגילי סטאר במאה שח לכל המעונין 0527659877

                      אם לא תמצא אף אחד אחר.. אני גם עושה. אבל כרגע אני לא כ''כ יכול.

                      לגבי המצלמה אני לא בטוח שהבנתי את השאלה אבל החומרה של המצלמה בג'לי סטאר יותר טובה בהרבה מבג'לי 2e ולא ישנה את זה שום אפליקציה שתתקין.

                      צ מנותק
                      צ מנותק
                      צבי דב כהנוביץ
                      כתב נערך לאחרונה על ידי צבי דב כהנוביץ
                      #303

                      @נוחעם-FM קודם כל תודה רבה, לגבי הגירסא ברעיון אני אצטרך את זה לעוד שבועיים שלוש, אני מאוד מאוד אשמח אם תוכל לעשות לי את זה כמובן בתשלום מלא, כי בינתיים לא הצלחתי למצוא מישהו אחר שיעשה לי את זה (המספר ההוא כבר לא רלוונטי), תודה מראש.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • צ צבי דב כהנוביץ

                        האם בתכלס יש אפשרות לצרוב לו גירסא שחוסמת לחלוטין את האינטרנט, אבל לא קיידרואיד או כל אפליקצייה חיצונית אחרת? (כי זה זולל הרבה יותר סוללה ככה), ואם מישהו יוכל לעשות לי את זה או שהוא מכיר מישהו שיעשה לי את זה, בתשלום מלא כמובן, אשמח מאוד!!!

                        ת מנותק
                        ת מנותק
                        תודה לבורא עולם
                        כתב נערך לאחרונה על ידי תודה לבורא עולם
                        #304

                        @צבי-דב-כהנוביץ כתב במדריך | ג'לי סטאר - Jelly star - האשכול המרכזי:

                        האם בתכלס יש אפשרות לצרוב לו גירסא שחוסמת לחלוטין את האינטרנט

                        כן! - לא צריך צריבת גרסה, תישאר עם המקורי ותשתמש עם חסימה כמפורט.

                        אני משתמש באייבלוק, וחסמתי את:
                        "חסימת ווייפי" + "חסימת גלישה סלולרית. - (זה לא עובד ע"י ה-VPN כך שלא לוקח מהסוללה כלום!)
                        וכך לא ניתן לגלוש לשום מקום, אתה לא יכול להפעיל את הוויפי ולא את מתג הגלישה.

                        בנוסף על מנת שלא יהיה ניתן לעקוף את החסימה, חסמתי בנוסף:
                        אפשרויות מפתחים, הוספת משתמשים, איפוס להגדרות יצרן, מצב בטוח, הסרת משתמשים.

                        בהצלחה.

                        קראנץ' ונילהק תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ת תודה לבורא עולם

                          @צבי-דב-כהנוביץ כתב במדריך | ג'לי סטאר - Jelly star - האשכול המרכזי:

                          האם בתכלס יש אפשרות לצרוב לו גירסא שחוסמת לחלוטין את האינטרנט

                          כן! - לא צריך צריבת גרסה, תישאר עם המקורי ותשתמש עם חסימה כמפורט.

                          אני משתמש באייבלוק, וחסמתי את:
                          "חסימת ווייפי" + "חסימת גלישה סלולרית. - (זה לא עובד ע"י ה-VPN כך שלא לוקח מהסוללה כלום!)
                          וכך לא ניתן לגלוש לשום מקום, אתה לא יכול להפעיל את הוויפי ולא את מתג הגלישה.

                          בנוסף על מנת שלא יהיה ניתן לעקוף את החסימה, חסמתי בנוסף:
                          אפשרויות מפתחים, הוספת משתמשים, איפוס להגדרות יצרן, מצב בטוח, הסרת משתמשים.

                          בהצלחה.

                          קראנץ' ונילהק מנותק
                          קראנץ' ונילהק מנותק
                          קראנץ' ונילה
                          כתב נערך לאחרונה על ידי קראנץ' ונילה
                          #305

                          @תודה-לבורא-עולם
                          אם לא שמת לב הוא ביקש גירסה כשרה ולא אפליקציית חסימה שזה הבדל גדול. משנה בשביל הנראות למשל...

                          ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • קראנץ' ונילהק קראנץ' ונילה

                            @תודה-לבורא-עולם
                            אם לא שמת לב הוא ביקש גירסה כשרה ולא אפליקציית חסימה שזה הבדל גדול. משנה בשביל הנראות למשל...

                            ת מנותק
                            ת מנותק
                            תודה לבורא עולם
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #306

                            @קראנץ-ונילה

                            גירסא שחוסמת לחלוטין את האינטרנט

                            קראנץ' ונילהק תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ת תודה לבורא עולם

                              @קראנץ-ונילה

                              גירסא שחוסמת לחלוטין את האינטרנט

                              קראנץ' ונילהק מנותק
                              קראנץ' ונילהק מנותק
                              קראנץ' ונילה
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #307

                              @תודה-לבורא-עולם
                              גרסה

                              31576863 תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • קראנץ' ונילהק קראנץ' ונילה

                                @תודה-לבורא-עולם
                                גרסה

                                31576863 מנותק
                                31576863 מנותק
                                3157686
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #308

                                @קראנץ-ונילה
                                יש בזה בעיות בהזמנה מאלי אקספרס?
                                איך לא שילמת ממכס?

                                נוחעם FMנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • 31576863 3157686

                                  @קראנץ-ונילה
                                  יש בזה בעיות בהזמנה מאלי אקספרס?
                                  איך לא שילמת ממכס?

                                  נוחעם FMנ מנותק
                                  נוחעם FMנ מנותק
                                  נוחעם FM
                                  מדריכים
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #309

                                  @3157686 דובר על זה בעבר כמה וכמה פעמים.
                                  עוד לא נמצא מישהו שהיה צריך לשלם מכס על מוצרי יוניהרץ....
                                  פשוט אין מכס!

                                  הפעלת שלוחות בVoLTE

                                  ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • נוחעם FMנ נוחעם FM

                                    @3157686 דובר על זה בעבר כמה וכמה פעמים.
                                    עוד לא נמצא מישהו שהיה צריך לשלם מכס על מוצרי יוניהרץ....
                                    פשוט אין מכס!

                                    ה מנותק
                                    ה מנותק
                                    הרשוש
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #310

                                    @נוחעם-FM אני לא בא לחלוק על ההצהרה בצורה גורפת אבל זכור לי שמשהו אמר לי שכן שילם על הסטאר
                                    בכ"א אני חושב שאם הם כותבים על זה מחיר זול אז אין בעיות

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0

                                    שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                    נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                    בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                    הרשמה התחברות

                                    • התחברות

                                    • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                    • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                    • פוסט ראשון
                                      פוסט אחרון
                                    0
                                    • חוקי הפורום
                                    • פופולרי
                                    • לא נפתר
                                    • משתמשים
                                    • חיפוש גוגל בפורום
                                    • צור קשר