מדריך | מדריך להכשרת הנגן m36
-
@ezerphone נראלי. יש מסך שחור ורשום fastboot mode
-
@ezerphone בסקריפט שהוא שלח עשיתי unlock bootloder
-
@ezerphone בסקריפט שהוא שלח עשיתי unlock bootloder
-
@yשמריהו לא נראה לי שזה פתח למיטב ידעתי זה מיועד לאנדרואיד 10 11 ואולי גם 12 בכל אופן תעשה fastboot reboot וכהנגן יופעל תראה אם יש כיתוב
@ezerphone בadb ? איזה פקודה לרשום?
-
@ezerphone בadb ? איזה פקודה לרשום?
-
@ezerphone מופיע מספר וכמה אותיות כנראה זה השם של המכשיר וליד זה כתוב fastboot
-
@ezerphone מופיע מספר וכמה אותיות כנראה זה השם של המכשיר וליד זה כתוב fastboot
-
@ezerphone שלחתי לך הודעה
-
@ezerphone שלחתי לך הודעה
-
איך מבטלים מצב ניפוי באגים בנגן?
-
איך מבטלים מצב ניפוי באגים בנגן?
@יאיר-דניאל ניפוי באגים פשוט אתה לוחץ לכיבוי זה כפתור אפשריות מפתחים אתה יכול פשוט לעשות נקה נתונים להגדרות
-
-
@ezerphone
למה??! -
@ezerphone
למה??! -
@ezerphone אז למה הוא העלה את זה?
-
@יאיר-דניאל ניפוי באגים פשוט אתה לוחץ לכיבוי זה כפתור אפשריות מפתחים אתה יכול פשוט לעשות נקה נתונים להגדרות
@אלוף-תימן איפה יש לי אפשרות לכבות ניפוי באגים, אני לא ראיתי.
חוץ מזה - איך אני מבטל מצב מפתח.


-
@אלוף-תימן איפה יש לי אפשרות לכבות ניפוי באגים, אני לא ראיתי.
חוץ מזה - איך אני מבטל מצב מפתח.


-
@יאיר-דניאל תלחץ על שם הנגן. לא איפה שלחצת
@למה-באתי כותב לי "כבר הוגדרת כמפתח"
-
@למה-באתי כותב לי "כבר הוגדרת כמפתח"
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
