מדריך | מדריך להכשרת הנגן m36
-
@אפרים-ד איפה יש את הקבצים boot.ing ו recovery.img לנגן עם ה otg ? בשביל הפתחית בוטלאדור .
לא מצאתי -
@אפרים-ד איפה יש את הקבצים boot.ing ו recovery.img לנגן עם ה otg ? בשביל הפתחית בוטלאדור .
לא מצאתי -
@yשמריהו כתב במדריך | מדריך להכשרת הנגן m36:
@אפרים-ד איפה יש את הקבצים boot.ing ו recovery.img לנגן עם ה otg ? לא מצאתי
ריקברי מישום מה אין לי ואיזה בוט אתה צריך ערוך (עם רוט) או רגיל?
@ezerphone אני רוצה לפתוח את הבוטלאדור עם הסקריפט שהוא הביא כאן למעלה וכתוב שם לשים את הקובץ בוט וריקוברי של המכשיר
-
@ezerphone אני רוצה לפתוח את הבוטלאדור עם הסקריפט שהוא הביא כאן למעלה וכתוב שם לשים את הקובץ בוט וריקוברי של המכשיר
-
@ezerphone איך עושים את זה
-
@ezerphone איך עושים את זה
-
@ezerphone כן
-
@ezerphone כן
-
@ezerphone כן
-
@ezerphone כן
-
@ezerphone אתהדרייברים שהוא הביא כאן ? כן
-
@ezerphone אתהדרייברים שהוא הביא כאן ? כן
-
-
@ezerphone לא הבנתי מה אתה רוצה. את הדרייברים הורדי כאן מהפוסט הראשון בשרשור
-
@ezerphone לא הבנתי מה אתה רוצה. את הדרייברים הורדי כאן מהפוסט הראשון בשרשור
-
@ezerphone עכשיו כנס לadb ותוודא שאתה מחובר
-
@ezerphone
זה עבד . עכשיו רשום לי על המסך של הנגן fastboot mode. עכשיו איך משתמשים בתוכנת צריבה ? -
@ezerphone
זה עבד . עכשיו רשום לי על המסך של הנגן fastboot mode. עכשיו איך משתמשים בתוכנת צריבה ? -
@ezerphone נראלי. יש מסך שחור ורשום fastboot mode
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות