עזרה | שגיאה במחיקת קובץ
-
שאני פותח קובץ אחרי שאני סוגר אותו אם אני רוצה למחוק אותו מיד זה מה שמופיע לי:

ואחרי איזה כמה שניות/חצי דקה, כן אפשר למחוק,
זה לא איזה תוכנת רוגלה או משהו שקשור לסינון (רימון) שזה בגלל זה? -
-
@ברמן אז לכן זה לא נותן למחוק, שכן התוכנה עדיין לא נעלמה לגמרי לגמרי מזיכרון המחשב, ואחרי כמה שניות/דקה זה כבר נעלם
-
@פלמנמוני כתב בעזרה | שגיאה במחיקת קובץ:
@ברמן אז לכן זה לא נותן למחוק, שכן התוכנה עדיין לא נעלמה לגמרי לגמרי מזיכרון המחשב, ואחרי כמה שניות/דקה זה כבר נעלם
אבל זה קורה בכל קובץ אם אותה שגיאה - אם אותה תוכנה
-
@פלמנמוני כתב בעזרה | שגיאה במחיקת קובץ:
@ברמן אז לכן זה לא נותן למחוק, שכן התוכנה עדיין לא נעלמה לגמרי לגמרי מזיכרון המחשב, ואחרי כמה שניות/דקה זה כבר נעלם
אבל זה קורה בכל קובץ אם אותה שגיאה - אם אותה תוכנה
@ברמן כתב בעזרה | שגיאה במחיקת קובץ:
אבל זה קורה בכל קובץ אם אותה שגיאה - אם אותה תוכנה
כל תוכנה או קובץ שמועלה למחשב הוא בעצם עולה לזכרון
כשסוגרים אותו המקום משתחרר
כשמדובר בקבצים גדולים/כבדים לוקח קצת זמן לשחרר אותם
וכל עוד שזה נמצא בזכרון ולא משוחרר הוא למייסע פתוח... -
ב ברמן סימן נושא זה כשאלה ב
-
ב ברמן סימן נושא זה כנפתר ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות